• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Så känner jag med i bland  att ingen svarar när man sätter in eller så men tror emst det är att om man inget ser låter dem flesta bli att svara jag kan va så sjä'lv ibland.. duktig du är som bara tar ett test om dagen.. jag vet inte hur många jag avverkat idag redan har tappat räkningen heheh

• Soffiie

ja det har jag med..  =)

var så länge sen jag hade mens så jag minns knappt hur det känns hehe  symtomen innan osv,, kanske det jag har mens symtom.. jag har jätte ont i ländryggen och ont i brösten så kanske mensen då den ska ju komma inom kort om det inte är nå

• Soffiie

blir tunnas om  äl test då  =) ja det lockar ju fast ja brukar köpa 20 för 99 en gång i månaden det räcker  ibland hehe

• Soffiie
    Knasten83 skrev 2012-01-13 17:01:30 följande:
    det här med att dela testen har jag testat och det funkar bra! Men jag testade först med sax och det blev liksom för klämt då så det krävs ngt vasst som rakblad!!
    hehe,ska pröva med ett gammalt test först så man får in snittsen hehehe
  • Soffiie
    Gummsan skrev 2012-01-13 17:05:05 följande:
    Nu då? (jag vet... skadad) 

jag ser nån skugga men inget rosa.. du är inte skadad bara lika testgalen som jag
  • Soffiie
    angie91 skrev 2012-01-13 17:02:33 följande:
    tycker mig ana en skugga? 
    men tror ej... analysera gärna..
    målade ut var 

jag ser med  men väldigt suddig bild
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester