• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan nu ser man ju bra.. =)

• Soffiie

litetbus var det rfsu vanliga? röda stickan? för den mäter 50mlu och testlagrets 25mlu

• Soffiie

vad konstigt ändå lilla bus för det var ju rätt starkt med stickan du testa förrut.. hade du druckit mycket innan du tog testet? såg du inte ens en skugga?

• Soffiie

Ja jag ser också jennie

varför beställer du inte från testlagret eller liknande dumåste ju lagt ut en förmögenhet på alla tester du tagit???

• Soffiie
    norrköpingsbo skrev 2011-12-28 21:39:26 följande:
    hej tjejer..
    detta tog jag idag.. ska jag tolka detta som positivt?  

Tog ett rfsu i måndags som såg ut så här..

varför blir det inte starkare på cb nu för om det är 2 dagar mellan testen?

Grattis!!!
  • Soffiie
    LitetBus skrev 2011-12-28 21:50:34 följande:
    Ja, visst var det det! Och det var väldigt tydligt rosa och dök upp inom angiven tid...
    Jag kissade runt kl 18 och fick då positivt, sedan kissade jag runt kl 20.45 och fick då negativt. Under den perioden hade jag druckit drygt 2 dl...
    Mycket märkligt!! jag har inte nån erfarenhet av det test du använde har bara testat rfsu innan och dem gillar jag inte speciellt inte stickan du använde.. Håller tummarna att det visar nått i morgon alla fall det borde göra deet om man tänker på din första sticka.. Lycka till!!
  • Soffiie
    N1987 skrev 2011-12-30 07:51:31 följande:

Morgonens test BIM-3 och nu känner jag faktiskt att hoppet är ute på riktigt. Det är ju bara denna förbannade skugga som dyker upp redan efter några sekunder, men inte en tillstymmelse av rosa. Tröttsamt..
    jag kan trösta dig med att det är en till som bara får skuggor jag har fått det  i flera dagar men jag fick jätte svagt på cb också  syntes när testet torkat med , men med 10 av 11 test jag gjort från testlagrets nu har jag fått en svag skugga och när testet torkat har den vart rosa men blir inte starkare så antar att det är negativt bläää jag som fick upp hoppet en snutta där i början av veckan,,
  • Soffiie
    sweasmamma skrev 2011-12-30 08:14:08 följande:
    Neg digitalt bim -2.visste det:) men ska inte bli nedslagen
    Vad tråkigt pumann,,,
  • Soffiie

jaaaa jag får så med alla men man blir galen för man hoppas ju så och när man får minsta antydan till plus så hoppas man
    Jag har vart gravid många gånger och varje gång me testlagrets har det börjat så här.. svaga skuggor som knappt syns sen efter några dagar blir det synliga streck sen blir dem jätte starka.. därför man hoppas ja gjorde ju ett cb här om dagen med ser du nått på det?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester