• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • HelenFr
    Envira skrev 2011-10-19 16:38:17 följande:
    är på bim+3 och har ingen mens ännu, så jag lever på hoppet.. :)
    Senaste testet var igår när jag hade hållt mig ca två timmar och det var negativt.
    Men har som sagt ingen mens ännu och har haft molvärk i magen i två dagar nu så jag hoppas på det bästa !:) 

Jag är på BIM+2 och negativt jag med, men jag håller också tummarna på det bästa... Hoppet är ju det sista som överger en... :)
  • lillabambi
    mysigajag skrev 2011-10-19 16:39:23 följande:

Jag skulle nog bli galen om jag inte hade fått klara besked.. såhär såg min sticka ut 2 dagar efter BIM och visst jag hade väldigt svagt när jag plussade på BIM-4 men mina test har blivit starkare varje dag som gått.. hade jag bara haft mitt svaga test som jag hade första början och aldrig fått starkare så hade jag nog börjat fundera
    Kan nog inte bli klarare än så grattis :) 
  • Choccolat

Pumann... Mycket märkligt! Lägg upp imorrn med nykissat prov... =) Jag håller tummarna!

Slemmis: det var det märkligaste testet... Vad händer för dig nu? Det blev mens.. eller..? När startar ivf? Sprutor? Vad händer nu?

Envira och HelenFr: Hoppas hoppas!!! =)

• Lövet22
    Nangijala skrev 2011-10-19 16:48:06 följande:
    Publicerar ändå, tror inte mannen sitter och letar så :)

Vad tror ni?
    Det ser positivt ut tycker jag. Ta ett till om några dagar så är det nog ännu starkare
  • Envira
    Nangijala skrev 2011-10-19 16:48:06 följande:
    Publicerar ändå, tror inte mannen sitter och letar så :)

Vad tror ni?
    grattis!! Det är ju absolut positivt :D
  • smulan5
    Nangijala skrev 2011-10-19 16:25:56 följande:
    Hm, sökte på ditt medlemsnamn men fick inte upp de trådar du skrivit i? Men det kanske bara gäller icke-medlemmar?
    Jaha, jag provade innan jag svarade o då funkade det. Konstigt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester