• Nangijala

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Får jag bara fråga varför ni inte tar ett CB-digital när ni har fått ett svagt plus, eller är de opålitliga? Innan dess så förstår jag att man använder andra tester då dess är svindyra!

• Nangijala

Kan man på nått sätt lägga ut anonym i tråden? Vill ju inte att min man ska få reda på om vi ska ha barn via dator Tungan ute

• Nangijala
    Skrutt 83 skrev 2011-10-19 13:37:25 följande:
    Ta ett digitalt så kanske det blir lättare att förstå =)
    Nangijala skrev 2011-10-19 13:35:08 följande:
    Kan man på nått sätt lägga ut anonym i tråden? Vill ju inte att min man ska få reda på om vi ska ha barn via dator Tungan ute
    Tror tyvärr inte det.. Tror bara man kan göra det i känsliga rummet.. Starta en tråd där anonymt å lägg upp bild där.
    Har gjort det :)
  • Nangijala
    Skrutt 83 skrev 2011-10-19 13:54:50 följande:
    Hrmm hittade ingen om gravtest där... =(
    Inboxade dig med vad tråden heter!
  • Nangijala

En fråga innan jag vågar publicera min bild här: Man kan väl inte söka på trådar som jag har skrivit i va?

• Nangijala
    smulan5 skrev 2011-10-19 16:09:40 följande:
    Jo man kan söka på ditt medlemsnamn så får man upp de trådar du skrivit i.
    Hm, sökte på ditt medlemsnamn men fick inte upp de trådar du skrivit i? Men det kanske bara gäller icke-medlemmar?
  • Nangijala
    Guacamole skrev 2011-10-19 16:29:29 följande:
    Nangijala Jag sökte på ditt namn och ändrade i alternativet så att man kunde se även inlägg och då fick jag upp 7-8 trådar där du skrivit i. Man kan bara söka för de senaste 6 månaderna.
    Aa okej! Tack :)
  • Nangijala
    bojji07 skrev 2011-10-19 17:29:30 följande:
    Grattis, när har du bim?
    Vet inte om jag hade igår, imorgon eller på söndag! Var 5 dagar sen förra månaden, så vet inte om jag ska räkna på 26 dagar som det brukar vara eller om jag ska gå 28 som jag haft innan den gick ner, eller om jag ska räkna på 31 dagar :S
  • Nangijala
    smulan5 skrev 2011-10-19 17:20:35 följande:
    Jaha, jag provade innan jag svarade o då funkade det. Konstigt.
    Ja jag vet hur man gör nu, såg att det gick att söka trådar, men fick inte upp den här alls.. jaja :) jag tror inte mannen letar runt så här :)
  • Nangijala
    miiis skrev 2011-10-27 14:07:08 följande:
    Hej, ny här, tyckte jag såg svagt, men vill ändå se om nån av er ser? Kan inte trixa med bilden heller...

Jag ser en FINT PLUS Solig
  • Nangijala
    Toxiclady skrev 2011-11-03 13:41:48 följande:
    Nu behöver jag inte undra längre

Underbar känsla!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester