• Choccolat

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lilaemma skrev 2011-10-07 12:36:39 följande:

ok. Så jag var också uppe och testade vid 4 i natt... babytimes 10mul... tyckte igen att jag såg nått. Konstaterade att det bara är att testytan blir väldigt blank... gick och la mig igen. Tittade på testet nu igen. Nu är det så där positivt igen. Vet att det inte gills, men tycker ju att det är mer positivt än vad de andra varit när de torkat helt... Jag är knäpp, jag vet, men kan ändå inte låta bli... måste ju testa i morgon igen... Ska lägga upp en bild så fort jag får en chans

Kan du se till att förbereda dig så väl då att du har kameran klar och beredd!

Ta ett kort innan tiden är inne, dvs då du alltid får plus, och sen ett när tiden är inne...
    Nu har du berättat så mycket hur dom ser ut att du måste lägga ut bilder! =))
  • Choccolat

Jag har BIM imorgon till torsdag (vet inte riktigt för jag fick tidigt mf förra månaden) och jag kan inte med bästa fantasin hitta på ett plus... Jag som längtade så efter att få slänga upp en bild...

• Choccolat

Grattis som tusan till er som plussat!! Jag hoppas att jag snart kan ansluta mig men dessa minus förföljer mig..

• Choccolat

Jättegrattis till Sockersöt och Flowers!

Jag kan tyvärr inte se något på er andra som lagt upp sedan igår kväll.. Envira.. av de test du lagt upp är nog det sista det jag, om möjligt, kan ana något på.. men jag vet inte om jag bara ser i syne för att jag håller tummarna så för din skull!

• Choccolat
    LiinaPiina skrev 2011-10-11 13:09:46 följande:

Kan nån hjälpa mig?
    Är det ett plus?
    BIM +2

Solklart! Grattis!
  • Choccolat
    Soffiie skrev 2011-10-11 13:10:33 följande:
    ni som känner av er ägglossning har ni molande värk i många dagar.. För jag har sån molande värk och ont i svanken och brösten nu redan och sen brukar de hålla i sig i en vecka ca alltså några dagar efter äl med.. om jag inte är gravid då släpper det inte.. men frågan är att man har ont så många dagar innan själva ägget släpper? för förrut innan jag testa me äl tester så trodde jag att jag hade äl tidigare än vad jag hadde pga smärtan.. men nu efter 3 omgånger med test har ja lärt mig att äl är senare,,,,
    Min kropp har börjat bete sig helt annorlunda sedan jag fick mitt första missfall. Jag får rejält ont två dagar innan äl (även om äl uteblir) och det håller nästan alltid i sig tills jag får mens. Det är fullständigt hemskt och gör det omöjligt att inte räkna dagar osv... hemskt!
  • Choccolat
    fashionista skrev 2011-10-11 13:43:35 följande:
    Tack för lånet av dina ögon. Men jag lyssnar nog hellre på någon som är utbildad sjuksköterska :)
    Aj då.. Jag som tänkte ge dig min åsikt men jag är civilekonom så jag låter väl bli... Tråkig inställning måste jag säga!
  • Choccolat
    JWoo skrev 2011-10-11 14:43:05 följande:
    Ja nog är det konstigt... Hon försökte verkligen allt för att inte behöva göra det...
    Det ringer kvinnor varje dag, det är fullt, det är för tidigt för att se något..... osv osv osv osv
    Jag tror jag sa 5-6 gånger med gråten i halsen tårarna på väg att rinna nerför kinderna att vi orkar inte avvakta mer vi har avvaktat i en och en halv månad.
    Så hon gav med sig och vilken lättnad! vilken vikt som lämnat mina axlar!
    När jag kom hem så sa min man att jag har ballar av stål som helt sonika bestämde mig för att gå raka vägen in på gyn och inte gå därifrån förrn det var gjort!!
    Tack ska du ha och tillbaka-kram!! Skrattande 
    Men lilla gumman! Vilken tortyr! Du får skriva igen när du varit på ul! Stort lycka till och jag ska hålla tummarna att ni ser ett litet pickande hjärta där inne! =)
  • Choccolat

rebelracing: du har mer än lite symptom som tyder på grav! grattis!

Slemmis... jag ser nog ingenting tyvärr..

• Choccolat
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 16:37:25 följande:
    NU däremot syns ett streck.. men det är ju efter tiden har gått ut.. mysko.. för det har jag aldrig fått med dessa även om andra påstår att de fått det ofta......hmmmmm lite spännande blir det juuuuuheheh
    Kasta upp testet då! Jag har aldrig fått streck efter tidens utgång.. vill se!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester