• Choccolat

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2011-11-08 12:14:20 följande:
    Har någon känt när ägget fäster? Står att vissa kan göra det men undrar hur vanligt det är och hur det isåfall kändes för er.
    Ja, jag är övertygad om att jag gjorde det. Det stack typ, ganska rejält.. Första sticket kom tisdag eftermiddag, jag vände mig direkt till min vän och sa "nu fäste ägget, jag är gravid!".
  • Choccolat
    En o Sexti skrev 2011-11-08 15:09:55 följande:
    haha så var de för mig med
    jag hade plussat med denna graviditeten.. (är i vecka 34).. oså en eftermiddag/kväll stack de till så in åt fanders i livmodern, man liksom känner det bara.. O jag sa till sambon som frågade varför jag grimagera så .." nu fäste nog ägget"..

det var liksom en klockren känsla på att "så nu är jag placerad mamma, nu kör vi"   
    Ha ha!!! Jag vet! Tyvärr ville en ängel ta mitt knytte så nu väntar jag mig hela tiden att jag ska känna att ägget fäster och att jag inte kan vara gravid annars...
  • Choccolat
    Lufsan skrev 2011-11-08 15:21:07 följande:
    haha XD

För typ några dagar sen kände jag också ett stick som ni pratar om så hoppas verkligen nu!!! Kände dock två stick =P Tvillingar? haha vilda spekulationer för skojs skull =)
    Jag håller tummarna för dig!  =)
  • Choccolat
    Guacamole skrev 2011-11-08 20:55:25 följande:
    Ser du på samma ställe som jag?

Exakt där tänkte jag me!
  • Choccolat
    Didajdidajda skrev 2011-11-08 21:35:35 följande:
    Kan någon titta på mina @ sida 594 ? =(
    Jag tycker att allt ser negativt ut.. inget plus och ingen äl... jag vet inte vad som händer tyvärr... 40 dagar nu eller vad är du uppe i?
  • Choccolat
    sweasmamma skrev 2011-11-09 08:23:16 följande:
    dålig dag idag !! bråkade med min man igår =( skitjobbigt!!!!han drar upp saker från det förflutna och är övertygad att jag vatt otrogen vilket jag ALDRIG varit,jag älskar honom och ingen annan och det har jag gjort sen det blev vi!!! även när vi har haft det svårt har det bara vatt han för mig!!

så nu håller han tummarna att jag inte är gravid! 
    Nämen fy va hemskt! Några sådana tummar får bara inte hållas!!!!! Jag förstår verkligen att det inte känns bra idag! Jag vet inte hur man tar sig förbi en sån sak, en sån anklagelse... Stooor styrkekram får du i alla fall!!!
  • Choccolat
    sweasmamma skrev 2011-11-09 11:30:13 följande:
    alltså jag har inte använt älstickor....men,jag tror jag kände av min äl denna gången och detta är inte som äl-flytning,mer seg,slemmig liksom,åt det gula hållet.helt luktfritt
    Hmm.. alltså... flytningarna kan ju skifta lite ifall mannen har "presterat i flickan" så att säga..
  • Choccolat

*Alla svordomar i världen*!!!!!!!!!!!!! Nu kom mensen.. en dag för tidigt.. jag som suttit och laddat till tusen för att testa ikväll... Gråter

• Choccolat
    johannaew skrev 2011-11-09 14:00:00 följande:

syns det bättre nu?
    BEhöver nog ta en datakurs tror jag ;)
    Jag anar... hoppas hoppas!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester