• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kommer inte heller inte på min iphonen just på denna tråden...konstigt!

• Knasten83

Tjejer, jag drar lite snabbt igen om mig, jag gör det för att jag e så kass på att komma ihåg alla era berättelser.

Snabbt; Pcos, ägglossar inte själv men haft extrema äl-flytningar senaste 3 darna,,, och visst har jag stegring?????

• Knasten83

nä precis tycker man borde ha lika starkt som det står överallt, så om jag bara hade gissat släpper ägget troligen om mer 48 timmar än 24.... för det borde bli ytterligare starkare, ska testa igen i em. 
    Helt galet om jag ägglossar, gör ju inte det normalt!! Skrattande 

• Knasten83
    Together90 skrev 2012-01-03 09:50:15 följande:

Dålig bild men ni ser problemet :(

Jag hatar mig själv och hatar min kropp och jag hatar att jag alltid får falska förhoppningar... :( Inte rättvisst  :( 
    men vännen,... vet inte riktigt vad jag ska skriva. Du känner ju din kropp bäst och jag önskar att du bara är rädd nu eftersom du gått genom så mkt redan och att du har FEL nu. 
    Där är ett streck, du är gravid... men sen vet jag inte hur starkt det varit. Såg ditt digitala bara med text.

STOR VARM KRAM {#emotions_dlg.flower} 
  • Knasten83

Rosagron: det e ju verkligen mkt som ska klaffa!! Killar e ju inte så insatta... Min man blev det med vårt första barn, då fick vi hjälp till slut men då fick han också lära sig om hur allt ska pricka osv. Fast han är också mer intresserad än de flesta!! ;)
    Nu tar vi det som set kommer men jag kollar ältest... Får se.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester