• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Haha! Blev nog rörigt...

Jo, det finns tydligen cb digital test som visar symbolen + eller - i displayen. Plockar man isär testet visar det sig som streck, precis som på ett vanligt.
    Jag har märkt att en hel del här plockar isär sina test, jag har aldrig fattat varför innan för jag har ju bara vetat om de vanliga testen som visar streck. Men nu fattar jag varför för även om man får ett digitalt minus på displayen kan man tyda strecken under om man plockar isär dem, e du med?
    Det jag undrade då va om det är SÅDANA digitala test som många plockar isär? Eller plockar man isär vanliga också för att se bättre?
    Hm.... Klurigt! :)

• Knasten83

Linder: jag tycker ni ska ikväll, det e ju superpos ältest så kör idag! Spermier kan ju leva upp till 5 dygn!

• Knasten83

Shit va jag har dålig koll på testen! Alltså, jag är så säker på att du e gravid!! Jag sa ju det! ;))
    Strecket är tydligt och det kvittar att det blev smalare, det kom direkt och det är ju 4678436 pos testet på raken!! Hihi!

Grattis!!

• Knasten83

Jag vet, man blir verkligen beroende!! Mycket pengar har gått till alla test, hihi!! Då kanske dina ältest är till salu snart? Gravtesten me? ;)

• Knasten83

Jag blir så irriterad på cb!!!!! Liten leonie, ditt tror jag är riktigt. Puman, jag hoppas såååå att ditt är riktigt MEN mina sök har set ut så... Så ledsen man blir när det är missvisande! :'(

Om det e utomkveds kan det ju va så svagt länge... Hoppas självklart att det inte är så!
    Håller tummarna för er alla!!!!

• Knasten83

Mina spök ska det stå... Men när jag fått spök har det bara varit ett test, inte flera st på samma cykel.

• Knasten83

Vadhände: du, jag tror du kommer ha starkare test redan i övermorgon. Du behöver nog inte vänta ända till nyår för det ;)

Lycka till!!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester