Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
har kollat testet från i morse nu och det är fortfarande superblankt.. fast det är ju flera timmar sedan jag tog det... i går hade det ju bara gått 10 min efter utgången tid..
Och när jag tittade på gårdagens test nyss så är ju det lilla svaga strecket borta... men genomlyser man det så syns det klart och tydligt!?!?!?!? jäääättemysko.. för GISSA om jag har försökt genomlysa tester de här månaderna *S*
Ja ja.. jag sitter o gluppar i mig te i hopp om att klara uppkörningen i eftermiddag, mannen stannade hemma från jobbet i dag för att ta hand om mig....var iaf den officiella orsaken, men jag tror att han ville lyssna på partiledardebatten i lugn o ro *ASG*
Det är iaf en helt fantastikst underbar dag ute och jag är så jäääkla irriterad över att jag mår som jag mår.....hade varit underbart att gå en promenad med vovven i dag och bara låta henne springa av sig, är så synd om henne när jag är krasslig, min sambo kan ju ta ut henne men hon är lite fånig, vägrar bajsa med honom för hon vill in i skogen en bit, helst under buskar eller så och han kan ju inte ta sig ut så med rullstolen så hon är lite understimulerad nu....iiiiiiiii vilket fall......
Status för dagen: ont i örat så att jag tror jag dör, svullna bihålor, ömmande bröstvårtor, snuva, negativt test, massor av te.....