• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Myhnona
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-14 05:14:21 följande:
    testade INTE nu på morgonen.. har lite mensvärk så jag avvaktar och ser hur det fortlöper......misstänker att mensen är på ingående nu BIM -2 och det är då jag brukar få känningar i magen ordentligt..
    Eller så är det molvärk du känner, hoppas verkligen att det är så. Med dottern kände jag molvärk som påminde om mensvärk dagarna innan bim, symptomen annars kom först i v.6. Annorlunda är det denna gång, blev illamående, kissnödig och fick halsbränna 1 vecka efter äl, får se om det verkligen är något.
  • Myhnona
    Envira skrev 2011-10-14 06:52:50 följande:

dagens.. ser inte nånting jag i alla fall..

Jag gör tyvärr inte heller det, när har du bim?
  • Envira
    Myhnona skrev 2011-10-14 06:53:33 följande:
    Jag gör tyvärr inte heller det, när har du bim?
    har bim den 16e.. känns kört nu, testar ju med 10 miu också ;/
  • Myhnona
    Envira skrev 2011-10-14 06:55:38 följande:
    har bim den 16e.. känns kört nu, testar ju med 10 miu också ;/
    Men många plussar först på bim eller efter bim, det krävs att man har mycket hormoner för att plussa innan så förrens din mens dyker upp är det absolut inte kört.
  • sweasmamma
    Vindruvan skrev 2011-10-13 15:19:14 följande:

Får jag vara med?

vad tror ni om det här testet:

Så såg mitt cb ut inom tidsramen av 10 min.

När testet legat framme ett atg så det fått torkat så blev strecket ännu tydligare (vet inte om det är bra elr ej) och såg ut såhär:

vad tror ni??=)

ett sånt fick jag och det va negativt =( MEN hoppas verkligen det är positivt för dig =)
  • sweasmamma
    suss85 skrev 2011-10-13 19:58:37 följande:

vad tror ni inga grattis det är efterlängtat så inni... men efter ett MA så får tiden utvisa.. =)
    Kanske ser i syne... Bim-3 
    ser ett rosa streck =)
  • sweasmamma
    kotte1 skrev 2011-10-13 20:03:57 följande:
    nån som vill sig på en gissning? 
    skulle haft mens den  3:e.. den 5:e kom
    rödbrunt i bindan en dag,sen var det bara brunt som kom..
    Alltså ingen mens.. hur vanligt är det med bruna flytningar om 
    man skulle vara gravid.. har aldrig haft det förut?

ser ett rosa streck =) när jag va gravid med dotter fick jag rödbrunt på pappret ungefär när mensen skulle komma =) mkt vanligt 
  • sweasmamma
    Myhnona skrev 2011-10-14 06:17:17 följande:
    Morgonens test, knäppte bild efter 5 minuter och då såg det ut så här. Vad tror ni? Jag är på bim-5 eller bim-4.

ser ett streck .. hoppas det blir starkare 
  • Stinis83

Myhnona, det ser väldigt lovande ut! Vågar mig på ett försiktigt grattis ;)

Envira, jag ser tyvärr inget, men du kanske har lite längre lutealfas som någon skrev? Tappa inte hoppet än. Och ha i åtanke att det kan ta ett par månader minst. Mitt första barn (fripassageraren från Sydafrika) tog 5 mån att få till, och barnet jag har i magen nu tog på första riktiga försöket vilket gjorde mig väldigt förvånad och nästan lite chockad.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester