Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
ÄL+12, vad tror ni? Testlagrets vanliga test!
ÄL+12, vad tror ni? Testlagrets vanliga test!
jag testade ta ett nytt nu i kväll och ny syns det lite tydligare, inte jättestarkt men jag behöver inte vinkla det för att kunna se. Visst kan inte detta vara spök?
[quote=79964856][quote-nick]Irene93 skrev 2019-10-15 14:00:53 följande:[/quote-nick][/quote]
Det tror jag på
Vilken rolig tråd jag hittade!!
Testa mig imorse, 4 dagar kvar till bim .
Första bilden är tagen efter 5 min (syns knappt) och andra efter 20 min.
Vad tror ni? Spökstreck? Efter 20 min borde man väl inte läsa av den..:(
Testlagrets testa tidigt äl+9 typ , är det ett spökstreck?
Två rfsu tester en igår o en imorse och köpte ett på apotekets av deras egna förut.. ser ingenting på det.. måste va ägglossning som ger utslag då eller..? Har sjukt ont i magen eller äggledarna eller vad man säger och har huvudvärk hela tiden eller är liksom snurrig.. åå vad oklart!
Tog ett nytt!!
Höll mig ändå fyra timmar nu men det är ju inte ett morgontest. Är det något där?
De två nedersta är nu... de verkar ju blanka!
Vad ska jag tro?
Senare ägglossning än vad jag trodde eller tidigt missfall? Ser man något? Är det första testet starkare än det nyaste? Eller blir det starkare?
Vet inte längre.
Hade fyra appar som jag försökt hålla koll med. Varje månad har cykeln blivit längre och längre. Jag hade innan barnen bra koll på min ägglossning. Det har jag inte haft nu och tyckte jag hade ägglossningssmärtor senare än vad alla appar sa. Idag ska vara BIM enligt en app och enligt tre är jag upp till 4 dagar sen. Men om jag hade ägglossning i samband med smärtan så är jag innan BIM.. så jag vet inte alls. Har inte vågar ta mitt clearblue än... de är väl inte lika känsliga?
Hur vanligt är det med spökstreck på dessa RFSU tester?
God morgon!
Är verkligen inte hemma på dessa tester och visst ser jag ett streck till.. MEN är det någon som har erfarenheter av detta test? Brukar det vara tillförlitligt?
I min värld så kan det inte vara positivt =0
Jag ser ett streck, men har svårt att avgöra färgen på det