• EmmaAF

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lilagrodautanben skrev 2019-09-16 10:21:44 följande:

Skrev ju igår ang ett clearblue testa tidigt och ett RFSU testa tidigt. RFSU va inte lika starkt som cb och jag var förtvivlad. Har aldrig någonsin fått en stegring någon gång jag testat positivt innan (förutom dom barn som är i livet då) på alla mina 11 positiva test genom dessa 2 år. Men nu imorse tog jag ett till RFSU, och visste är det stegring? Känner mig svimfärdig och kan nog inte ta in det än! Översta är dagens och nedersta gårdagen

En mycket fin stegring må jag säga Äntligen!! Grattis
  • EmmaAF
    lilagrodautanben skrev 2019-09-18 09:45:58 följande:

Nu har jag tagit fler tester och jag tror, utan att jinxa det, att det går åt rätt håll!! :D uppe dagens, nere i förrgår

Ett jätte fint plus!! Och stegring!! Grattis återigen
  • EmmaAF
    Pezta skrev 2019-09-20 06:43:18 följande:

Tog ett nytt idag och samma sak hände, fast denna gången dök plusset upp efter 15 minuter, men innan dess såg jag ingenting alls. Så skumt

Det där tror jag på Tycker det alltid tagit någon extra minut för dom jätte tidiga plusen att komma fram på cb.. Jag har fått exakt så och graviditet har det varit/är! vågar mig på ett Grattis
  • EmmaAF
    Obalem skrev 2019-09-21 18:37:01 följande:

Kan detta vara något? Suuuupersvagt men visst är de ett streck? (Vet inte vilken dag jag är på)

Jag ser Har du någon mer bild?
  • EmmaAF
    Obalem skrev 2019-09-21 20:12:18 följande:

Tog den efter tiden, då syns inget :(

Jag tycker mig ändå skymta något svagt och hoppas på starkare vid nästa testning
  • EmmaAF
    secretfriend skrev 2019-09-23 17:31:51 följande:

Detta är originalbilden. Utan filter. Kanske syns bättre på denna.

Helt klart positivt
  • EmmaAF
    Gottegrisen91 skrev 2019-09-24 16:43:59 följande:

Vad ser ni? Ena testet taget igår med icke morgonurin, ena imorse med 4 timmars urin i blåsan. Fick under dagen en stor tjock flytning med blodstrimmor i. Tänkte att det var mensen men det var inget mer. BIM -1

Vilket test är vilket? Kan kanske ana något på översta testet
  • EmmaAF
    Missempi skrev 2019-09-26 12:04:15 följande:

Hej,

Jag känner mig helt förvirrad. Kan inte tänka. Jag är på äl+ 10, bim -5. Jag brukar aldrig ta gravtest å senast var ett år sen. Detta är vårt 17e försök. Så alltså snart 1,5 år. Kan ni snälla kolla om ni ser en skugga på denna? Är jag trött?, är det spök? Har jag blivit galen?

Kram

Ett tydligt plus ju Grattis
  • EmmaAF
    Syskonlängtan2020 skrev 2019-09-26 14:41:05 följande:

Kan detta vara ett spöksträck?

Ser sträck på en annan tunn sticka också men detta är tydligast...

Inget spökstreck där inte Grattis
  • EmmaAF
    Zandylina skrev 2019-09-27 07:55:38 följande:

Omg BIM+3 idag typ och är chockad åkt på spottings som ökat lite under natten dock hade jag hugg i höger sida i livmodern i går kväll å temp gått ner lite men ej helt tog test nu på morgonen igen.

Detta måste väl räknas som positivt?

Men isåfall e jag nu rädd för missfall om ej det är nidblödning jag fått.

Snälla någon eller e jag dum när ser strecket?

Ser ett svagt positivt streck Hade också spottings vid bim tiden och det va ingen fara.. rätt vanligt vad jag fått till mig sålänge du inte får ont så tror jag inte det är någon fara
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester