• EmmaAF

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lilagrodautanben skrev 2019-07-19 09:20:19 följande:

Mitt lär ha varit spök :( tvärblankt idag :(

Får tyvärr alldeles för ofta sådana streck på testbankens :-/ och jag är inte gravid just nu

• EmmaAF

Hur bekanta är ni med testbankens test härinne? La ju upp en bild till svar att jag inte var gravid och fick spök på dom då jag endast var äl+4 (trodde jag) har räknat fel är nu på äl +9 och fick såhär idag..?!

När jag trodde jag var äl +4 fick jag ändra bilden för att ens se något men inte nu..

Några erfarenheter?

• EmmaAF
    Ungmensäker skrev 2019-07-22 17:57:55 följande:

Är bilden taget inom tiden? Tycker det ser ut som ett svagt streck men jag har fått liknande spök på det där testet.. hur långt från äl?

Nä detta var ca 20 min efter det är taget :-/ såg inget första minutrarna och sen glömdes det av... :-/

Är bara på äl +9
  • EmmaAF
    Johanna1986 skrev 2019-07-22 20:16:22 följande:

De där tror jag på! ??

Åååååh gör du??

Lite orolig för spök då det inte syntes något dom första minutrarna och kollade igen efter 20 min :-/
  • EmmaAF

Fick såhär på ett annat test idag.. det lustiga var att det försvann efter ca 2-3 minuter och lämnade kvar ett ytterst litet pyttesvagt streck.. hur kan det tolkas?

• EmmaAF

Haha isärplockat, syns ju knappt men hur kan det gå från synligt till detta? :-/

• EmmaAF
    lilagrodautanben skrev 2019-07-23 12:47:02 följande:

Färgrester som sveper förbi :/

Dom hade redan svept förbi.. detta kom efteråt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester