• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

babylängtan20 skrev 2013-07-04 19:35:21 följande:
    testade just för skojs skull eftersom jag inte vet när mensen ska tänkas komma :P o inga pms symptom har ja heller så detta blir spännande

tycker de är ganska negativt men ibland kan man ana nåt men väntar på ett tydligt streck om nu inte tantröd behagar att komma :(

men så länge mensen inte dyker upp finns de en chans så behöver inte deppa än :)
    ser inget på dom tyvärr
  • Jacqueline

Okej ,kunde inte hålla mig med tanke på ÄL testets styrka....känns hopplöst

men häftigt med så starkt ÄL test på bim-4 hehe :D
  • Jacqueline
    Sötnöten skrev 2013-07-04 20:34:34 följande:
    Jacqueline, har du BIM imorgon?
    nej på måndag =) ,har märkliga flytningar som ser ut som äl flytningar med :-O min kropp verkar va full av överraskningar haha
  • Jacqueline
    Siran skrev 2013-07-04 20:37:41 följande:

Ser fortfarande svagt streck på ditt test. Och bim-4 är ju tidigt :)
    men är det inte extremt märkligt att äl testet är sååå starkt men på grav testet knappt synligt?
    Är taget i samma kopp så att säga :P
  • Jacqueline
    Siran skrev 2013-07-04 20:42:13 följande:

Är du inte gravid så har du väl ägglossning ;)
    igen?mina tester såg ut så den 23-24 juni och har inte haft någon blödning emellan då och nu :-O
  • Jacqueline
    Siran skrev 2013-07-04 20:53:41 följande:

Ah ok! Då kanske det skulle vara konstigt. Är inte bra på äl stickor, men tror och hoppas på grav :)
    jag hoppas oxå =) men inte för mycket med tanke på hur svagt grav-testet är ;)
  • Jacqueline
    Siran skrev 2013-07-04 20:56:37 följande:

Men där är NÅGOT i alla fall :) och som sagt är det fortfarande tidigt
    {#emotions_dlg.flower}
  • Jacqueline
    mammasofie skrev 2013-07-04 21:01:47 följande:
    Jaqueline, gör ett annat sorts grav-tet imorgon bitti? Den som du gjorde sist? :)
    har inga fler hemma nu :-/ det var de sista och jag tog det endast på grund av ÄL-stickans styrka hehe...naiv man är....nä jag ska nog minsann vänta till måndag innan det testas nåt mer för då är det BIM och kommer mensen då så ska jag inte testa mer i framtiden förrän mensen faktiskt ÄR sen :P
  • Jacqueline

Snosan, jag får helt blanka stickor utom vid ägglossningen då ökar dom och blir till slut så starka som på bilden och sen blanka igen ,har aldrig testat strax innan mens men det stämmer kanske det du säger att mensen är på gång...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester