• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Dessutom är mensen beräknad att komma på måndag tidigast och jag får inte mensvärk förrän ett par timmar innan det sätter igång oftast.

• Jacqueline

Flikkan ,oj va jobbigt :-O ja det skulle ju vara ruttet om det kom tillbaka sen...måste ha varit skit jobbigt även utan att ha barn att ta hand om!

• Jacqueline

Kanske inte ska diskutera personer och deras trovärdighet på ett öppet forum även om det är konstigt ,irriterande ,osammanhängande och ologiskt så är det inte så juste

• Jacqueline

Vilken är mest typiskt vid tidig graviditet ,hård/trög mage eller lös/diarré??Flytningarna är fortfarande "klistriga" och ser ut som ÄL flytningar ,genomskinliga och "trådiga"....ska vänta med test till imorgon iallafall ,då är jag på BIM-3 och ska köra med extra känsligt som mäter från 10 ^^

• Jacqueline

Jag har ju inte känner ett skit mina tidigare graviditeter så jag vet ju inte heller vad jag ska "leta efter"...många grav-symtom är ju lika "mens symtom" så det är sjuuuukt svårt detta hehe har bara fått svaga streck på stickorna nu senaste dagarna och jag blir mer och mer övertygad om att det är spök ju närmre BIM jag kommer för jag förväntar mig en markant ökning :-/

• Jacqueline

Känns som onödiga pengar att köpa digitalt när man knappt ser nåt på stickorna ,mest så jag resonerar....vill iaf se en liten ökning innan jag tar digitalt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester