• Jacqueline

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tror jag är Skenis ,fuskade till det med RFSU från affären men inget tydligt svar :-/ aja gubben köper test till mig idag ,får pinka på de imon morgon då...

• Jacqueline

har iaf bestämt mig för att sluta med stickor helt och hållet (förutom ÄL-stickor) ,avvaktar nån dag till och testar med digitalt.
  • Jacqueline
    Siiran skrev 2013-07-10 13:46:11 följande:

Det syns ju fortfarande i alla fall :)
    men alldeles för dåligt för att vara BIM+2
  • Jacqueline

Annie10,gjorde ett vanligt CB nu oxå och fick ett trådsmalt streck som till och med gubben såg dock så hoppet är inte helt dött ska bara avvakta och ge fan i att testa till helgen typ

• Jacqueline

Misskaos,fick så när andra barnet blivit till...trådsmalt på BIM och plus på BIM+7 så därav lever hoppet

• Jacqueline

Vad är oddset för att få "spökstreck" på ALLA tester?Testat med stickor från bäst på test ,RFSU och CB....fattar inte hur man kan få spök på alla märken :-/ aja ,håller mig passiv några dagar så återkommer jag med resultat ,antingen mens eller sent plus ^^ grattis alla plussare och lycka till till er som önskar er plus

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester