• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pumann. Hur många dagar har du mens.

• viochdu
    sweasmamma skrev 2011-11-23 10:07:38 följande:
    alltså... borde inte äl test bli iaf liite starkare för var dag ??eller??lika svagt som igår Obestämd
    jag har svaga streck under HELA min mens cykel och det vet jag andra som har.  Sen säger det poff så får man super positivt.

Så även att du fått streck betyder inte det att ÄL är på väg... Men givetvis kan det bli starkare i morgon. Men testa och kissa på en sticka då du inte ska ha ÄL så kommer du fortfarande få ett litet svagt streck. Det får de flesta!
  • viochdu
    Skrutt 83 skrev 2011-11-24 11:39:44 följande:
    Undrar hur det kommer sig att man kan vara så uppgiven och hoppfull på samma gång.. Har ju en del symtom som tok-ömma bröst, varit sen äl, molande i magen och ganska mkt flytningar.. (tycker dock inte de varit lika tjocka som när jag varit gravid, varav jag känner mig misströstande) Sorry för info!

Men hur skulle ni räkna, följande visade äl-testen:

Tisdag Morgon: Negativt billiga testers sticka
    Tisdag Kväll: Positivt billig testers sticka samt CB-digitalt
    Onsdag Morgon: Positivt Billiga testers sticka tog inget digitalt
    Onsdag Kväll: Superstarkt positivt billiga testers sticka, de på bilden ovan Tog inget digitalt
    Torsdag Morgon: Fortfarande positivt billig sticka men svagare än onsdagens Negativt digitalt 

När skulle ni räkna äl? Alltså positivt tis kväll- ons kväll med digitalt... Så utgår ifrån det men var ju fortfarande pos tors morgon med billig sticka, skulle ni tro äl ons eller tors? Kanske bara är äl.+7 om äl var tors..
    Då har du ÄL på tordagen eller fredagen!!

Eftersom Onsdagen gav starkast! och ägget släpper 24-48 timmar efter. så hade du ägglossning torsdag eller fredag!
  • viochdu
    Skrutt 83 skrev 2011-11-24 11:56:26 följande:
    Ja det var så jag tänkte också!
    Haggstrom skrev 2011-11-24 11:47:40 följande:
    ABSOLUT ONSDAG KVÄLL och fertil dem andra!
    Det är det jag utgått ifrån också.. Vi fick till det tisdag och torsdag, hoppas det räcker. Dag 8 efter äl idag 6 dagar till bim och hoppas så det gör ont att det blir ett fint plus... Men inte så hoppfull..
    Men Onsdag kväll har ju inte ens ägget släppt.  ?!
  • viochdu
    Skrutt 83 skrev 2011-11-24 11:58:41 följande:
    Då ska du se att det blir ett fint plus denna månad när ni prickat rätt!!
    viochdu skrev 2011-11-24 11:54:24 följande:
    Då har du ÄL på tordagen eller fredagen!!

Eftersom Onsdagen gav starkast! och ägget släpper 24-48 timmar efter. så hade du ägglossning torsdag eller fredag!
    Ja det är ju 24-48 h efter max stegring de säger iofs och den var ju ons-kväll. I så fall är jag bara äl+6 el 7 idag så då finns det ju ännu gott om tid om hopp om massa symtom!
    Såg inte ditt svar förens jag skickade det andra

Ja jag skulle själv räknat från Torsdagen!
  • viochdu

Slemmis: Va här inne för ett halvår sen och hängde och tittade in här idag och ser att du plussat. Måste bara skriva och säga Grattis. Gud så underbart! :)

• viochdu

Du kommer säkert inte ihåg mig. Men det va jag och min pojkvän som tog utspiralen och sen ändrade han sig efter någon vecka... Då kanske du minns??

Skit rolig för er iaf.. Killen får ett syskon. vet han om det???

• viochdu

Jag kissar i kopp. Att hålla en sticka från testlagret och träff den är nästan omöjligt för mig. Men en stav e ju lite lättare att träffa

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester