Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Bara fråga på!
Förlåt om jag är tjatig, men vi är så aktiva härinne att man inte hinner med allt därav www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/vi-testomane... tänkte att vi alla kanske kan lyfta fram den lite då och då så alla hittar dit...
Hejsan! Jag ahr inte skrivit här förut men har läst just denna tråden slaviskt under ett års tid. Vi har försökt i snart 15 månader och har alltid haft helt blanka test på testlagrets tester. Sen imorse fick jag för mig att testa, 5 dagar till Bim. Ser ni ngt eller har jag blivit tokig? Tycker jag ser ngt svagt.. Bilden är tagen efter typ 7-8 minuter.
Pumann: Thiiihoooo va roligt att höra. Kram till dej...
Jag och sambon hade oxå ett samtal igår. Jag ska försöka släppa det här med barnlängtan ett tag så vi kan fokusera på oss ett tag bara. Har ju varit x antal bråk denna månaden sen jag drog ut spiralen. och nu känns det som vi måste "hitta" tillbaka till det där lyckliga vi hade innan jag drog ut spiralen . men jag har såå svårt att inte nämna det för honom när jag blir irriterad på honom och jag vet att det är fel. och min barnlängtan blir ju inte bättre när jag är här inne och glor. Men va fan jag har ju blivit beroende...