• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-10 13:49:32 följande:
    det där har jag läst också.. att tempen stiger vid ägglossning och sen dalar den igen om man inte är gravid...

Jag brukar ha 36.8...vid ägglossning gick den upp till 37.4... där har den stannat sen.......................
    vad har du för temp i dag..

min temp brukar ligga på 36,6 och idag låg den på 37,5. därför jag sökte på detta nämligen!
  • viochdu

Nu har jag gått och blivit inbillningsknäpp. har hela eftermiddage///kvällen känt av små små stickningar på vänstra sidan. Aldrig upplevt detta tidigare i hela mitt liv. Dom liksom sticker till för att försvinna lika snabbt igen och sen för att komma med 1 min mellanrum cirka. Är på jobbet och känner det tydligt när jag sitter still. Har beräknad mens den 16 så det är väl den jävel som tänkt komma tidigare. Annars är jag nog fan skengravid.

• viochdu

Fru 2011 gå tillbaka någrasidor så har du många inlägg ang detta tidigare i dag

• viochdu

God Morgon Flickor.

Verkar som det är fler än jag som har de där stickningarna  i magen. En sa att det va värst när hon hade sträckt sig.. och det gjrde jag igår men kan inte komma på om det va innan eller efter jag började känna stickningarna. Men eftersom jag lägger ihop ett plus ett så tror jag det va för att jag sträckte mig. Märkligt ! Men men...

Slemtorsk: tråkigt men skönt på samma sätt, är ju frustreande att ha INGEN mens men inget plus. ÄGgplock är nära och jag ska hålla alla mina tummar och tår

PUmann: Upp med hakan. Det är inte över än.

LilaEmma: BILD BILD BILD BILD!

• viochdu
    Lufsan skrev 2011-11-11 10:35:50 följande:
    negativt eller?

jag ser tyvärr inget. När va det du hade BIM gumman?
  • viochdu
    sweasmamma skrev 2011-11-11 11:00:11 följande:
    tack =)  jag vet inte.. mitt dumma nöt tog 25 för ,tänkte man kan la testa 7 dagar innan bim med dom men sen när jag läste så stod det from bim-dagen .. grrrrr...skulle tagit 10 men gjort är gjort
    !!! eller så ska det helt enkelt inte bli ett extra streck,jag måste ju ha fötterna på jorden =(  men inga sympom heller ju ..skit skit men som sagt,jag testra upp testen =) 
    Lika bra att testa upp dem nu när du ändå köpt dem :) Än är det inte försent! :)
  • viochdu
    Klant och Fjant skrev 2011-11-11 12:40:49 följande:
    BIM -8

Testlagret, aldrig fått något på dessa innan. Men det är ju såå smalt. Så vad tror ni?!

Det där skulle jag inte lita på. Det har ju fått för mkt vätska på sig..  Skulle tagit ett nytt i morgon.
  • viochdu
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-11 21:24:52 följande:
    Nä nidis känns för sent. Jag sprejar nu men har inte gjort det sen dag 1 så jag har ägglossat, på dag 12 som vanligt, har 25 dagars cykel så om man bortser från stänkblödningen har jag gått 2 dagar över tiden...... Mannen börjar bli säker på att jag är gravid, själv är jag sval tills jag får ett bevis.
    Nu har jag läst bakåt i tråden och det fan va gött att du inte mensat mer.. Jag längtar tills jag får se ditt första inlägg i morgon!.

Kanske till och med så man skulle ställa klockan ;) :)

ha en trevlig kväll alla och natt :) och ni som har ÄL släng er upp på sadeln..

Ciao!

oj höll ju på att glömma. grattis till allaPlus
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester