• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Anonym (Sladdis)
    Bambino18 skrev 2024-08-27 07:04:53 följande:

(Ber om ursäkt för dålig kvalite)
    Kan detta vara positivt? Kom innan tre minuter och är på äl+8 men rfsu testa tidigt var negativt vad jag kunde se? Har alltid fått streck på clearblue early efter ett tag när tiden gått ut men detta kom då alltså innan 3 minuter hade gått.
    Skulle gissa på positivt!😊
    om du la upp i grupp på Facebook också så såg jag strecket bättre där 😍 ta ett test om några dagar igen 
  • Bambino18
    Anonym (Sladdis) skrev 2024-08-27 07:17:27 följande:
    Skulle gissa på positivt!😊
    om du la upp i grupp på Facebook också så såg jag strecket bättre där 😍 ta ett test om några dagar igen 
    Tycker du?? försöker att inte hoppas för mycket! Men RFSU testa tidigt var ju dock negativt, kan det bli så??
  • Anonym (Anoca)
    Bambino18 skrev 2024-08-27 07:24:49 följande:
    Tycker du?? försöker att inte hoppas för mycket! Men RFSU testa tidigt var ju dock negativt, kan det bli så??
    Ser tyvärr inget streck 
  • Anonym (Sladdis)
    Bambino18 skrev 2024-08-27 07:24:49 följande:
    Så svårt med CB ger ju alltid någon form av streck, men det du la upp på facebook (om det var du) såg man strecket mer tydligt än här. men bara vänta någon dag och ta igen. Tempar du?
  • Daphodil
    Bambino18 skrev 2024-08-28 08:07:18 följande:
    är detta sant?? kan man plussa 9+äl???
    Ja det är möjligt, grattis!
  • Daphodil
    Anonym (Flofi) skrev 2024-08-22 20:10:36 följande:
    Hjälp. Jag har alla gravidsymtom. Har nuvaring men misstänker starkt att jag ändå blivit gravid. Ser ni något på testet? Jag ska ha ?mens? om 5 dagar..
    Detta är negativt ut för mig
  • Daphodil
    Anonym (Nervööööös) skrev 2024-08-23 12:33:04 följande:

Hej gott folk. 
    Längesen jag var aktiv här men hoppas på hjälp. Testar med fertilitetsmonto och fick idag ?inte gravid? på BIM - 3 vilket är första dagen man kan testa med graviditetstest i monitorn. 

Hade dock ett RFSU testa tidigt hemma så testade nu efte rjag håller mig i 3 h och ej druckit. Vad tror ni? Är det ett spöckstrwck? Har hört att andra fått det med dessa test. 

Monitorn testar från 25 hcg och testa tidigt från 10 hcg.

Helt klart positivt!
  • Anonym (Anoca)
    Bambino18 skrev 2024-08-28 08:07:18 följande:

är detta sant?? kan man plussa 9+äl???
    Med ett tidigt test ja 
    du kan oxå haft ÄL tidigare  typ cd 15 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester