• Bambino18

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

(Ber om ursäkt för dålig kvalite)
    Kan detta vara positivt? Kom innan tre minuter och är på äl+8 men rfsu testa tidigt var negativt vad jag kunde se? Har alltid fått streck på clearblue early efter ett tag när tiden gått ut men detta kom då alltså innan 3 minuter hade gått.
  • Bambino18
    Anonym (Sladdis) skrev 2024-08-27 07:17:27 följande:
    Skulle gissa på positivt!😊
    om du la upp i grupp på Facebook också så såg jag strecket bättre där 😍 ta ett test om några dagar igen 
    Tycker du?? försöker att inte hoppas för mycket! Men RFSU testa tidigt var ju dock negativt, kan det bli så??
  • Bambino18

Är på Äl+16 idag och det första testet är för två dagar sen tror jag, sen är dom andra två ifrån igår på morgonen samt em. 
    längst ner är från morgonen idag, ser det bra ut??
    har inte så mycket symtom än:/
    (ber om ursäkt för suddig bild)
  • Bambino18

Jag fick 2-3 på digitalt för 9 dagar sen (äl+14) och idag äl+22 så är det fortfarande 2-3? Både imorse och nu ikväll när jag testade igen. 
    Borde det inte öka snart till 3+? Är i v 5+1 idag.

• Bambino18
    cutepenguin skrev 2024-09-09 20:24:43 följande:

Jag fick 3+ när jag var ÄL+23 (enligt min mens vecka 5+4). Och då väntade jag ändå tvillingar. 

Slår nog över när som helst! 🥰 

tog HCG blodprov idag hos gyn och då var det på 486, borde det inte ha varit högre med tanke på att jag haft 2-3 på digitala i 10 dagar...för har för mig att när det slår över till 2-3 så har man drygt 200 i hcg och om det var för 10 dgr sen så borde mitt väl ha ökat?? sen känns det lite lite för v 5+0..
  • Bambino18
    Anonym (.) skrev 2024-09-09 21:00:08 följande:
    Veckotesten är bara uppskattning, de kan inte mäta hcg nivå. Det enda som mäter är blodprov ☺️
    hcg provet visade idag 486 och känns lite lågt för v 5?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester