Inlägg från: Charlieellerså |Visa alla inlägg
  • Charlieellerså

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Joannajoanna skrev 2019-02-11 08:12:57 följande:

Visst är de ett streck på CB testa tidigt?

Absolut ett plus. Grattis : )
  • Charlieellerså
    Idapidan skrev 2019-09-03 17:06:10 följande:

Hej tjejer! Jag är på äl+8 eller äl+9 och tog idag ett clearblue early. Ser ju ett streck men blir så himla osäker då jag hört att många fått spökstreck med cb early. Strecket är blått men svårt att få med på bild. Vad tror ni? Tog även ett test från testlagret som visade negativt, möjligtvis en ytterst svag skugga som var svår att få med på bild..

Håller tummarna stenhårt för oss alla här i tråden! :)

Helt klart positivt. Grattis :)
  • Charlieellerså
    Idapidan skrev 2019-09-03 17:06:10 följande:

Hej tjejer! Jag är på äl+8 eller äl+9 och tog idag ett clearblue early. Ser ju ett streck men blir så himla osäker då jag hört att många fått spökstreck med cb early. Strecket är blått men svårt att få med på bild. Vad tror ni? Tog även ett test från testlagret som visade negativt, möjligtvis en ytterst svag skugga som var svår att få med på bild..

Håller tummarna stenhårt för oss alla här i tråden! :)

Helt klart positivt. Grattis :)
  • Charlieellerså
    Blåask skrev 2019-09-06 07:16:10 följande:

Hjälp! Inbillning?

ÄL + 11

Ser ett svagt streck. Är det grått eller rosa? Hoppas...
  • Charlieellerså

[quote=79892212][quote-nick]AennilKs skrev 2019-09-10 18:40:43 följande:[/quote-nick]Tog igen...är det verkligen "färgrester" ?!?!?

T

[/

Det ser verkligen positivt ut. Vilken dag är du på? Tror snarare det är cb som det är fel på .

• Charlieellerså

Positivt, grattis :)

Klora skrev 2019-09-13 10:34:10 följande:

Tog ett nytt test idag, detta är väll positivt? Eller kan det vara spökstreck?

• Charlieellerså

[quote=79917230][quote-nick]Enniie skrev 2019-09-22 08:07:45 följande:[/quote-nick]

Ser jag i syne?[/

Jag ser. Ett tidigt plus tror jag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester