• osofin

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Crr14 skrev 2018-07-23 12:59:23 följande:

Åh nej, vad tråkigt :( men du har ju fått svagt så man vet inte, kanske bara var väldigt utspätt eller dåligt test (vi vet ju att såna finns). Hoppas! <3

Ja. Det är ju bara att vänta. Är BIM-3 idag. Men jag är sååååå dålig på att vänta.

Ochbärjar tänka att om jag inte är gravid, bör jag ta reda på varför jag har somliga av mina symtom....

Hur går det för dig?
  • osofin
    mor till 2 väntan på nr3 skrev 2018-07-23 15:15:42 följande:

Borde det vara starkare på bim+1?

Babyplan test.

Olika tester ger olika starka streck har jag märkt. Det ser jättefint ut oavsett :)
  • osofin
    Berolfine skrev 2018-07-23 12:10:44 följande:

Hej

Såhär såg morgonens test ut. Jag ser nått svagt, men blir osäker. Kan ni se något?

Detta test liknar mitt den igår. Idag på morgonen var mitt blankt :/

Hoppas att ditt visar stegring!
  • osofin

Jag har fått flera dåliga test. De ser ut som på bilden med massor av streck. Inte för att det spelar nån roll för resultatet men jag måste ju hitta nåt att va arg på ;)

• osofin
    MammaTilltvå27 skrev 2018-07-23 18:09:29 följande:

Gjorde detta konstiga testet för 6 dagar sen.

Och fick nu idag detta med cb digital test. O dem stämmer alltid va ?

Men grattis! Vad kul!

Min bild kom visst inte med :/ provar igen

• osofin

Jag har tyvärr inget bra att säga om CBs ?icke digitala? test. Har också fått spökstreck på alla sådana genom åren. Blåa :/

Mina tidiga stickor är blanka. Mäter 10miu/ml och det är BIM -1 eller -2 idag.

För några dagar sen kunde man se svagt på alla test jag tog. Ingenting nu så det blev inte mån överraskningsbebis för oss. Känner mig faktiskt besviken. Och lite överraskad över att jag känner så. Men vi får se om vi planerar nån femma i framtiden. Jag återkommer väl då ;)

Lycka till till er andra som kämpar :)

• osofin
    Crr14 skrev 2018-07-25 19:18:11 följande:

Gravid! <3 för kännedom så testade jag svaaagt men synbart plus med rfsu (vanliga, ej tidigt) i morse, det jag la upp. Starkare efter lunch och nu detta i eftermiddags. Bim-3! Så det där med att morgonurin är tydligast innan bim stämde inte på mig åtm ;) Hoppas pyret stannar hos oss, stor kram och lycka till allihop! <3

GRATTIS!!! Så roligt! Lycka till nu :)
  • osofin

Okay.

Jag blir visst kvar lite. Ingen mens än.

Tog ett digitalt igår som visade ?inte gravid?. Det stämmer säkert. Men hoppet vill ändå inte lämna mig.... Så nu undrar jag om någon har kvar en bild på hur testet sett ut vid gravid 1-2. Jag har brutit upp många test genom åren och sett både tydliga negativa som positiva. Men också när jag faktiskt varit gravid men det varit för tidigt. Tycker mitt ser ut att vara på gränsen....

• osofin
    Mikeybe skrev 2018-07-27 10:36:19 följande:

[/quote]

Wow. Det var starka linjer för dig! Så kul :) nästan 2-3 ju

Tack!

[quote=78915921][quote-nick]MammaTilltvå27 skrev 2018-07-27 10:44:51 följande:[/quote-nick]Såhär såg mitt ut.

Tack!! Där ser man ju tydligt att det ensamma strecket är starkare än det andra.

Så här ser mitt ut. Har för mig att det såg ut så när jag fick ?inte gravid? när jag väntade barn nummer 4. Men hittar inte den bilden. Två dagar senare såg mitt ut som bilden från dig MammaTilltvå27.

Måste bara vänta och se.... fått svaga skuggor på mina stickor nu i tre dagar....och ingen mens fastän jag borde fått den i förrgår....

• osofin
    Eklund12321 skrev 2018-07-27 12:22:09 följande:

Det här är 7 olika test, alla har en streck dock vissa väldigt svaga. Men jag tog ett digitalt i morse som visade inte gravid. Jag vet tyvärr inte när jag har bim då min men är oregelbunden men fick min senaste mens 1 juli. Kan de vara så att jag fått 7 spökstreck ?? Är det ens möjligt? Jag har även kännt mig otroligt konstig i kroppen haft huggningar som varat några minuter, ont i magen, något sjukt trött och ibland smått illamående. Hade ni gett upp hoppet eller finns det en chans fortfarande men att jag kanske testa med digitalt för tidigt ?

Skumt!! Det påminner ju om mina.... Hur ser det digitala ut invändigt?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester