• osofin

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

eelinh skrev 2016-12-26 18:59:44 följande:

Åh, kan du? Jag stirrar mig blind på detta!

Svaaaagt svagt. Hoppas att det är nåt. När Ska du testa igen?

Alltså. Hur kan det va så svårt att bara vänta några dagar till?!

Jag fattar ärligt talat inte vad som gör att jag är oförmögen att vänta.

Har har absolut INGEN annan aledning än att jag vill veta nu! Blir så trött på mig själv.......
  • osofin
    Nötcreme skrev 2016-12-27 14:06:59 följande:

Vad tror ni?

Verkligen positivt. Grattis!
  • osofin
    Rattafjong skrev 2016-12-27 20:40:01 följande:

Aldrig fått så svagt. Är det bara spök tro? Någon med RFSU-testens erfarenhet? Testade idag på em på bim -6 typ.

Wow. Vad avis jag blir. Det där är ju tydligt positivt. Grattis! :)
  • osofin

Suck. BIM-7.

Blir torksteck på RFSUs test men när jag testar är det tvätblankt. Jag som va så säker :(

• osofin

Hoppet tändes igårkväll när det fanns ett rosa torkstreck på RFSUs test. Men negativt på morgonen igen :(

• osofin
    Nummer3sommaren2012 skrev 2016-12-31 09:34:50 följande:

Hann inte ens testa svagt. Inväntade mina billiga tester men bara på ren impuls när jag var och handlade i morse så tog jag och köpte ett test i kassan. Haft mensvärk i flera dagar nu,har konstig cykel på allt ifrån 27 dagar till 40. Men jag är tydligen gravid :)

MarieP91 skrev 2016-12-31 09:58:54 följande:

Apotekets egna test. Överanalyserar här!

Grattis till er båda. Så Roligt!
  • osofin
    lilaemma skrev 2017-01-01 01:41:40 följande:

Anar! Är det rfsu? De brukar inte vara så känsliga så testa med annat märke och se...

Ja. Det är RFSU. Testat med några billiga tester från nätet men råkade köpa fel sort. De är inte bra.

Och just nu är de inte bra eftersom de är blanka ;)

Har skickat efter andra som ska komma på måndag / tisdag
  • osofin
    amalia02 skrev 2017-01-24 14:51:01 följande:

Hej

Kan detta vara ett riktigt + ? Mensen är en dag sen. Jag har fått spökstreck på CB innan men detta är väl rätt så tydligt?

Grattis!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester