• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Carmat, också oregelbunden cykel och flera månader har jag haft ÄL dag 19 och denna gången dag 12 så börja testa direkt så missar du inte :)
    Kram

• Hoppas 2012

Hej tjejer,
    Hoppas ni kan lugna mig, haft ont på höger sida sen 2 dgr innan äl men det som gör mig orolig är att det känns som knutor!? Har man mkt körtlar där? Har ngn annan känt sånt neråt innan?
    Man tror ju det är något allvarligt :(

• Hoppas 2012

Var hos BM i tisdags för cellprov o uttryckte min oro, hon sa det var nog ingen fara o bara äl ( hade det på g då)
    Men känner ej till om knölar finns där eller ej....?

• Hoppas 2012

Knasten, har ofta som knölar vid äggstock som mig är en körtel, men nån cm upp på höger sida kan jag låna en knuta, eller vad jag gissar är knuta. Men har man körtlar där? Ingen som känt så innan därnere?
    BM kollade inte på det utan sa det var pga äl :(

• Hoppas 2012

Leonie
    Tror du?! Verkar inte som andra har det så därav min oro :(
    Upptäckte den för 1 v sen, men äl är ju över så trodde den skulle försvinna.

• Hoppas 2012
    oOLillaJagOo skrev 2012-01-08 14:41:01 följande:
    Lyckades få tag på ett test till, dock inte digitalt. Men nu tror jag att jag får sluta nojja mig och inse att jag är gravid! Enligt faktabladet som var med så kvittar det hur svagt strecket är. Jag är gravid!!!

Du ÄR gravid! Enjoy!
  • Hoppas 2012

Jag är heller inte med på vad de pratar om haha, hängde inte med på att vara mer anonym men ändå länka till sidan man skriver..
    Eller är det jag som är lost hihi...?

• Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-01-08 14:40:14 följande:
    hade detta ältest på dag 11 

Det är inte riktigt positivt än, men min gissning är att du får starkt imorgon Glad. Vilken dag brukar du få pos ÄL test?
    Sexa på, men det antar jag ni redan börjar med Flört
  • Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-01-08 15:51:22 följande:
    Det testet va på dag 11. Är på dag 14 nu och det har vart svagare än testet på dag 11 hela tiden :-\ sist va pos på dag 10...
    Aha, sorry...
    Men hade ni sex innan dag 10 och 11 denna månaden?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester