• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag hade inte valt att mixtra/dela med test med rakblad, men det är ju jag Glad

• Hoppas 2012

Fia, har du äl tester hemma?? Säkrast med det för att ni ska veta. Jag har ont lite innan och efter.

• Hoppas 2012
    eiramis skrev 2012-01-14 15:19:15 följande:
    Hej igen tjejer.
    Postar igen i hopp om mer feedback. Har köpt ett cb digital som jag tänkte göra imorgon tror jag.

Gjorde ett nytt test idag på morgonen (BIM-2). Ser ut precis som det igår, men strecket uppkom inom kontrolltiden idag. Det är dock så svagt att jag inte vet vad jag ska tro, är det ett streck eller ett spökstreck, vad tror ni?

Använder samma dåliga bild som igår. IRL ser man strecket något tydligare och det är svagt rött.
    Man ser onekligen ett streck där och som du säger är det rött irl. Jag tycker det ser positivt ut och tror det kommer bli starkare under morgondagen. Grattis!!!
  • Hoppas 2012
    MoLLa10 skrev 2012-01-14 13:26:06 följande:

Hej tjejer vad tror ni om detta för mig är det overkligt och vet inte vad jag ska tro då jag hade mens den 22 december och sexade nyårshelgen kan detta verkligen stämma. Vore så tacksam för svar
    Grattis!!
  • Hoppas 2012
    barbarmama skrev 2012-01-14 16:16:56 följande:
    Såhär ser dagens test ut, jämfört med de föregående dagarnas test. Är det tillräcklig med stegring eller ska det bli ännu starkare? När inträffar ÄL om detta är positivt för ÄL?

Jag tycker att de ser lika starka ut, svårt ibland att se via dator men tycker det ser lika ut. Så nu släpper ägget inom 12-48 h. Sexa på Flört
  • Hoppas 2012
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-14 17:15:40 följande:
    Jag tycker att de ser lika starka ut, svårt ibland att se via dator men tycker det ser lika ut. Så nu släpper ägget inom 12-48 h. Sexa på Flört
    Sorry Barbarma, såg inte du redan fått svar, missade det.
  • Hoppas 2012

Hörrni en fråga om ÄL tester. Vi tar Gummsan som ex, hoppas det är ok tjejen.?!

Hon visade upp ett gravtest och ett positivt ÄL test om jag inte minns fel? Nån skrev då, att hon kanske var gravid. Jag har läst att fler fått starkt streck på ÄL om man varit gravid MEN nu till min fråga, om man då INTE får pos ÄL test inför bim, det betyder väl ändå inte att man inte är gravid?

Hm..vad konstigt detta blev nu hahaha. Tror ni förstår hur jag menar...? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester