• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fint jennie!!!

Grattis till er alla!

• Hoppas 2012
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-27 21:32:03 följande:
    Dagens ägglossningstest... visst ser det ut som det är positivt nu?? Alltså ... vi inseminerade ju i går och jag vet inte om mannen fixar tex 3 dagar i rad så jag tänker att om vi gjorde en "instättning" i går.. och det är positvt i dag så kan vi ju vänta tills i morgon med nästa insättning eftersom ägget ändå släpper 12-36 timmar efter positivt utslag????

Det är kvällens som är här                         I och detta ovanför är eftermiddagens...de torkade väääldans fort så det är så blekt...
    Ser positivt ut! Håller tummarna Slemmis!
  • Hoppas 2012

Ja sant, på det understa ser jag. Ja det var ju ett tag sen du hade mens. Första gången den är så oregelbunden?
    Kram

• Hoppas 2012

Hej tjejer,

Saknar att skriva här men haft 2 sjukt hektiska dagar på jobbet då bara jag varit där och sjuka kollegor varit hemma så borde eg sova på jobbet o jobba hela natten Gråter 
    Grattis till er som plussar och där det syns att det är på G. Styrkekram till er som fått -

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester