• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Stor grattiskram Nikas!!

• Hoppas 2012

Jo...lägger in en bild på mitt ÄL test idag. Jag vet att det är svagt = inte ÄL men har av olika anledningar valt att testa tidigt denna månaden för att inte missa ev ÄL. Har så ont i äggstockarna men inte möjligt så här tidigt att känna av ev ÄL väl? Dag 6 i cykeln idag haha, här ska inte ÄL missas iaf GladBrukar inte ha så mkt att bidra med i bildväg så slänger in en ändå fast det är en mkt suddig bild.

• Hoppas 2012

Hej tjejer,
    Är på cykeldag 9 idag o kört med tester några dagar utan ÄL utslag. Tagit dom under timmarna som står i beskrivningen 10-20 utan utslag. Hoppas inte vi missat. Borde inte gjort det då senaste månaderna har cykel varit lång.
    Men ändå nervös för att missa :(

• Hoppas 2012

@Slemmis - använder du något program för att fixa till så bra bilder som tex jennies? Vore roligt om man själv kunde :)

Grattis till er som plussat, härligt!

• Hoppas 2012

Hej tjejer,

Behöver er och hoppas det är ok att jag slänger in ett ÄL test?! Testat sen dag 5, dag 18 idag så hoppas att jag ser rätt Glad

Detta var taget imorse...

Detta tog jag nyss när jag kom hem...

Visst är det positivt? Detta kommer låta konstigt, men hur ska jag tänka nu? Vi har kört varannan ända sen mensen slutade men nu är det bäst att mysa idag, onsdag och torsdag eller hur? Fredag också?

Kramis

• Hoppas 2012
    veronica78 skrev 2011-12-06 18:41:46 följande:
    Kör bara! :)
    Det kommer vi göra garanterat hahahaha....idag och tills fredag, då borde vi täckt upp ok...

Man vet inte eg när ÄL kommer vara va? Alltså det kan ju vara imorgon eller dagen efter....tänkte när man räknar sen...eller man räknar från det man får positivt?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester