• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

[quote=76256265][quote-nick]Jennie83 skrev 2016-01-22 08:03:46 följande:[/quote-nick]Ser ????????[/

Menar ej frågetecken blir tydligen så då jag använder emojos

• Jennie83

Jag har varit med före jag blev gravid med nr3 Han e tre år nu så de är ett tag sedan jag har varit med

frestelsen skrev 2016-01-22 08:19:30 följande:

Du kan nog ta ett digitalt :)

Måste fråga, va du med i denna tråd från start?

Jag va sjuk förra vintern o låg o läste den här tråden från början. Jösses va som en långfilm så spännande :D kunde inte sluta läsa

• Jennie83

Ja verkligen vi följs åt allihop ännu på en grupp på fejjan

frestelsen skrev 2016-01-22 08:25:20 följande:

Ah kände igen ditt namn. Ni hade sån mysig sammanhållning:) haha bra förkyld nöje:)

• Jennie83

Är blått i verkligheten

Snultan skrev 2016-01-22 09:30:59 följande:

Mitt var riktat åt jennie men såg ju ditt fina plus sen :) grattis

Hcs ser tyvärr inte :/

• Jennie83

Tack <3

Snultan skrev 2016-01-22 09:30:59 följande:

Mitt var riktat åt jennie men såg ju ditt fina plus sen :) grattis

Hcs ser tyvärr inte :/

• Jennie83

Ser ???? När e bim?

Nalice skrev 2016-01-22 09:45:54 följande:

Fick detta resultatet idag, 4de positiva cb plus men senast igår fick jag "inte gravid" på cb digital. Vad tror ni? Någon mer som fått så på cb digital? Känner mig så förvirrad:(

• Jennie83

Beklagar ma :( inte roligt själv haft ett usch ändå <3 med alla mina tre graviditeter så ha digitalt visat neg tills jag fått ettvordentlogt plus (är låghormonare)tycker de där är ett plus så jag vågar nog säga grattis <3

Nalice skrev 2016-01-22 09:51:24 följande:

Den bör vara imorgon, har fortfarande oregelbunden cykel efter MA i okt. Vad jag tror är jag på äl+13:/

• Jennie83

I villken v upptäckte dom på dig? Oron sitter i än, men tack o lov brukar jag få fara o kolla efter v 7 om <3 slår de lugnar En lite <3

Tycker som sagt du ska testa imorrn oxå m morgon urin, går snabbt hcg ökar. Kram

Nalice skrev 2016-01-22 10:35:12 följande:

Ja MA önskar jag ingen behöva gå igenom:( Skönt att höra att jag inte är ensam om det digitala, har bara hört så bra om det så inte konstigt man blir förvirrad. Jag känner mig väldigt orolig då jag sist plussade gjorde jag det på äl+11 och 3 dagar innan BIM med både cb plus och digital, ingen graviditet är ju den andra lik men får ändå konstiga vibbar utav detta:(

• Jennie83

Samma för mig :( huga inte roligt

Hoppas de visar ett starkt plus snart <3

Nalice skrev 2016-01-22 11:12:22 följande:

V.12 upptäcktes det, hjärtat hade slutat slå i v.8:( Nu har jag inga fler cb plus och har testat i fyra dagar tillbaka med dom så köper inga nya nu utan har stickor från graviditetskollen hemma som fortfarande inte ger utslag så ser om jag får något på dom. Kan det vara så att ett tidigt missfall är på gång eftersom jag bara får utslag på cb plus?:/

Håller tummarna för att din graviditet kommer gå bra:)<3

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester