• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

retroaktiv skrev 2012-10-13 14:33:14 följande:
    Tack! Glad Jag tog det första testet imorse när jag vaknade (runt kl 10) och har endast druckit en kopp te vid halv tolv och inte varit på toa en enda gång, så jag försöker hålla mig så länge det går och sen testar jag Skrattande

ja gör de =) de kommer visa =)
  • Jennie83
    TessLiihten skrev 2012-10-14 11:47:43 följande:
    Tycker att mina symtom borde ha minskar istället för att ökas om fostret nu är dött. Jag mår mer illa, brösten har börjar ömma mer, och jag är fortfarande lika trött och hungrig. Jag kissar oftare. Inga kramper eller blödning överhuvudtaget. Det är jobbigt med ovissheten. Men får veta imorgon.

håller tummarna o hoppas att de visar sig ha fel imorgon!!! hade ett MA mellan 1:an o 2:an, ovissheten är värst. skickar en kram o hoppas de går bra imorgon, villken tid ska du va där???
    kram{#emotions_dlg.flower}
  • Jennie83
    TessLiihten skrev 2012-10-14 14:28:08 följande:
    Jennie83: Jag ska vara där 8:30

håller tummarna då!!! Kram
  • Jennie83
    Knasten  håller mina tummar så dom blir blå!!!!! ser på dina test!!!! O du vet ju hur luriga mina test va före ja fick ordentligt plus, =) stor kramen till dig!!!
  • Jennie83
    Knasten håler tummarna att tanten håller sig borta inatt!!!!! annars ska du testa åt morognen då??
    allt bra annars? 
  • Jennie83
    lyckygiirl skrev 2012-10-21 15:01:59 följande:
    Hallå! Kikar in i denna tråden ibland, tänkte jag skulle fråga om någon av er har koll på detta. Jag äter ppiller och igår missade jag ett ppiller. Jag är på sista pillret på första raden på ppilerkartan idag. Har haft sex dom senaste dagarna, spermier kan ju överleva så jag funderar på risken för graviditet. Någon av er som vet ?  

De där e olika, men jag vet min vännina hon tog sitt ppiller på morgonen, va på fest kräktes på kvällen, hade sex på natten o blev Gravid, o de e 2 gr de ha hänt henne. Beror ju hur känslig mna är osv
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester