Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Plussade med äl test innan..
Plussade med äl test innan..
<3 :)
Jag tror inte min mens blev regelbunden men den senaste mensen jag hade var 5 Januari. Jag är 97% säker att jag hade ägglossning mellan 12 Februari (hela den veckan hade jag extremt mycket flytningar).
Kanske inte så mycket att gå på. Men jag fick en nidblödning den 18 Februari
Jag beklagar.
Men jag tror det var en nidblödning
Ja (-^_^-) Vi är så lyckliga.
Vi visste inte förrän nu att jag kunde bli gravid och att han kunde göra någon gravid. Vi har aldrig "råkat" bli eller göra någon gravid. Så nu vet vi :)
Hoppas du också får plus snart (om du vill bli gravid)!
Jag håller tummar och tår för er! Äter du Folsyra tillskott? Jag har hört att det kan hjälpa
Hej alla!
Tänkte kolla om ni ser nåt, jag inser att det säkert inte är nåt men vill ändå höra lite andra åsikter. Jag testade negativt imorse med ett vanligt test, det här är ett lloyds tidigt test efter att ha hållit mig i 6 timmar men druckit lite för mycket.. jag är på bim-1/2 idag, så vet att jag bara kan vänta och se men det är sååå svårt ;)
Nu är det även dags för mig. Började testa igår och anade skuggor. Idag tycker jag det ser ut som svaga streck. Är bara på äl+9/bim-5 men man är ju så otålig. Saknar kanskr betydelse egentligen då jag lär testa fram till ordentligt plus eller mensen dyker upp. Får jag plus lär jag iof fortsätta testa ändå då jag kommer vara rädd att det inte stämmer.
Hur som helst. Är det någon mer som ser något trots att det är så svagt?
Men ååååh. Så vänder sig bilden. Här kommer en (förhoppningsvis) rättvänd.
Jag ser nått på det undre testet men tycker det ser vitt ut. Men håller tummarna!! :)