• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Michaelaar skrev 2012-09-03 11:40:30 följande:
    Sådär ja. nytt test idag :)

Vågar nog hoppas nu ;D

Grattis säger jag =)
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-09-03 22:14:04 följande:
    Alltså jag har RIKTIGT ONT av min ägglossning! Ligger och skruvar mig typ!! Känns det igen? Känns som ngt ska gå sönder!!!

HOPPPA på gubben!!! För så ont ha jag haft då dessa små blivit till Glad kan ju inte på stå att de va speciellt njutsamt men Glad
  • Jennie83

knasten: förlåt nu lät ja vulgär,förlåt =p men jag har haft vädligt ont som sagt då dessa har lyckats bli till alla tre. hoppas hoppas för er skull!!!

• Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-09-04 07:30:15 följande:
    Jennie: haha! Det gör inget, jag e ganska grov i munnen själv och när det gäller detta kan man inte låta bli att bli lite ful i mun ibland ;)

Jaså? Jag har hoppat på honom 2-3 kvällar nu och nu på morgonen har smärtan lugnat sig betydligt. Undra om ägget släppt??

låter bra de att de itne bara är jag =) haha

jag kände av äl väldigt kraftigt som sagt alla 3 gånger .  Håller tummarna!

ja de e ju bra =) orkar ni o vill så kör på nån dag till bara för trevlighetens skull =)   
  • Jennie83
    Glad66 dagar kvar till BF  idag

Knasten: håller tummarna!! Bådar gott, me  ja vet ju hur de är man vågar ej hoppas. men låter väldigt bra med ordentligt ont i äl magen =)
    hålelr tumamrna.
    du får gömma bort gravtesten skicka dom med sambon på jobbet el nå sånt så du ej ha tillgång till dem =)    
  • Jennie83
    Trixxin skrev 2012-09-08 09:59:11 följande:
    Här är mina resultat.. Ser nu att det syns jättedåligt på kortet :/
    SNälla hjälp mej att tyda! 

Jag ser på båda!!!

Villken dag e du på ÄL + ????

Du har inget annat test du kan ta typ ett CB? =)   
  • Jennie83
    Trixxin skrev 2012-09-08 10:27:49 följande:
    Bim dagen är idag!! Och mensvärken som jag brukar ha flera dar innan har inte varit här heller. Min sambo jobbar till 17 (typiskt).. Han har fått order att köpa med cb hem sen. Väntan väntan....

som sagt jag ser på båda testen o tycker att båda dom där testen va svåra o få resultat på. =) så jag vågar mig på ett litet grattis =)
  • Jennie83
    Trixxin skrev 2012-09-08 10:27:49 följande:
    Bim dagen är idag!! Och mensvärken som jag brukar ha flera dar innan har inte varit här heller. Min sambo jobbar till 17 (typiskt).. Han har fått order att köpa med cb hem sen. Väntan väntan....
    El ja mena Grattis =) såg nu igen  o de syns ju tydligt. =)
  • Jennie83
    Sussan51 skrev 2012-09-08 16:36:16 följande:
    Kan ni hjälpa, det är RFSU och BIM skulle vara kring idag ungefär. Testade igår RFSUs tidiga test och tyckte jag kunde skymta något men det är här dagens. 

Tack! :)

Grattis säger jag =)
  • Jennie83
    Trixxin skrev 2012-09-08 10:39:30 följande:

Tack.. Men jag återkommer efter 17 med cb resultatet! Väntar du in bim också? .. Jag har inte läst nåt på tråden tidigare.

Jag e i vecka 32 idag har hängt här sedan ett 1 år tillbaka =) är så kul o följa alla =)

blev de nå test med CB i em?? =) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester