• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Suilan skrev 2012-09-23 15:38:39 följande:
    Vad tror ni om mitt streck? Behöver hjälp med att analysera det. Tror att min mens skulle komma kring den 25 september, tog testet imorse.

Grattis säger jag =)
  • Jennie83
    Suilan skrev 2012-09-23 15:49:01 följande:
    Men jag tycker att det är jättesvagt... :/ Usch, jag är så rädd för att bli besviken.

De där e STARK för o va rfsu!!!!! dome mega svår.
    de där e grymt pos!!!! 
  • Jennie83
    Suilan skrev 2012-09-23 16:41:25 följande:
    Tack meja! Väntar en vecka till sen testar jag igen. Och om det då visar positivt så tänkte jag ta ett CB som jag har liggandes hemma. Spännande!! Har försökt få till det sen i maj då jag tog ut en hormonspiral som suttit inne i ca 4år. Efter det har min mens varit fruktansvärt oregelbunden, hoppet har gått upp och ner så jag antar att jag är rädd för att bli besviken. Men tack i alla fall!

Ta cb nu ska du få se du får et fiiiiint plus =)
  • Jennie83
    Tilde1976 skrev 2012-10-01 10:39:44 följande:
    Oj bilden kom visst inte med från mobilen. Nytt försök

Di

Du är Gravid =) Grattis =)
  • Jennie83
    Meoow skrev 2012-10-02 18:07:35 följande:

Villken äl+ dage  du på? tycker mig se något =)
  • Jennie83
    Meoow skrev 2012-10-03 10:36:21 följande:
    Hej tjejer! Tror knappt mina ögon idag, befinner mig i chocktillstånd :O) Snälla säg bara att det inte är inbillning?? :)

Kunde ju inte låta bli att ta ett cb också..... :)

GRATTTIIIIISSSSSSSSSSSSSSS
  • Jennie83
    Syskondags skrev 2012-10-03 14:00:37 följande:
    Den 20 september tog jag ett digitalt test som sa Gravid 1-2 veckor.
    Sedan den 29 har jag haft ont i magen och blödningar (bruna och rent blod, inga klumpar).
    I dag tog jag ett till digitalt som visar Gravid 3+. Det stämmer för jag är i vecka 5+4 nu.
    Men till min fråga, är detta nya test en "garanti" för att allt fortfarande är bra eller höjs hormonet ett tag även om det skulle vara mf på gång???
    Jag har tid för ett läkarbesök i morgon så jag får ju reda på det då. Men vad har ni för erfarenheter?!
    vet ej säkert, men då jag fick mitt mf så fick jag aldrig någon högre stegring på cb digital än 2-3 o skulle ha haft 3+, började blöda veckan efter.

e du orolig så be o få komma o göra ett vul, de fick jag göra 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester