• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

knasten detta är mitt test ÄL+11.... mkt svagare än ditt e nu =) o de här va plus

• Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-06-21 21:51:31 följande:
    Tack Jennie för att du hjälper mig! (du ser att du ff är Jennie va?, kanske bara 4 dar till;)
    Jag är väl knäpp men tycker ditt är starkare än mitt på äl+11, mitt e ju lite trixat.

Är det slöseri att testa med cb direkt på morgonen igen? Köpt så mkt tester så jag vet inte om jag ska vänta ett par dar med det.

Haha o jag ska inte byta namn ha jag bestämt!!! DE är ER tur nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hur många tester har du??? 
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-06-21 21:59:18 följande:
    Jennie: 10 billiga tester, 1cb

Ta ett testlagret åt morgon =)
  • Jennie83
    Jennie83 skrev 2012-06-21 22:03:29 följande:

Ta ett testlagret åt morgon =)

billigatester mena jag =P
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-06-21 22:26:26 följande:
    Oj, nu på kvällen menar jag, tröööööt

Ja men då gör du tets åt morognen o mailar =) o vi vill se inom tiden och då de h trokat vill jag se =P hehe nu ska de analyseras =) wiiieeee
  • Jennie83

Nä nu måste jag nog tyvärr lämna er, jag o min lilla kula ska gå till soffan o softa en stund, trött som in i bomben.
    Men hörs imorgon

kram på er alla   

• Jennie83
    Emmi11 skrev 2012-06-25 16:38:09 följande:
    jag kunde hålla mig! höll mig i 6 timmar och sen kissa jag på en clearblue. Måste pluset vara starkare? är på bim-4 och det ser ut så här. kan man hoppas på en graviditet?

Stort Grattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester