• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-05-19 22:04:49 följande:
    Natti mammalie!

Mailat dej Jennie! :)

mailat dig igen =)
  • Jennie83
    Inelg skrev 2012-05-20 11:37:01 följande:
    Hej
    Jag ville bara berätta att det gick tyvärr inte så bra för mig ..

Jag började blöda igår morse och fick mensvärk.. Det gav sig inte under dagen så jag åkte till gynakuten mest för att jag var så rädd och att det blödde..
    Jag är i total chock fortfarande och är helt knäckt. jag är så ledsen..

Jag bokar en tid  på gyn imorgonbitti då de öppnar. Jag vill det mest för att kolla att allt är ute och om jag har tur att ÄL är på G så kanske de ser detta också.. så man vet..

Luften flög ur mig och min sambo på hemvägen och vi bara tittade på varandra i bilen.. sa inte så mkt.. Jag bröt ihop några ggr. Och imorse var det inget roligt att vakna.

Det finns inget man kan göra förutom att hämta nya krafter men också att tillåta sig sörja detta lila livet som en gång fanns..

Jag hoppas att alla ni får plus snart.. Nu är jag iaf tillbaka i tråden antar jag.. :)
    =( beklagar =( inte kul, =(  villken vecka var du i? =(
    skickar en massa kramar
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-05-20 10:54:00 följande:
    Knasten.. förlåt att jag försvann hände något fruktansvärt här... Gråter 

Jag tror inte detta är spök då man ser en stegring på alla test...   

nämen Nellie vad har hänt? =(
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-05-20 13:12:50 följande:
    Inget med mig!!! Tittade till våra 1v gamla kattungar o en av dom är halvt uppäten Gråter Kan tydligen hända att mamman äter upp dom... Fan så vidrigt det var att se det....

ja tyvärr så händer det =( inte kul f ändå =( Kram
  • Jennie83
    Hoppaspåfler skrev 2012-05-21 18:50:43 följande:
    Det såg ut som om bredden var ok när det kom direkt som urinen gick förbi.. men sen blev det smalare efter 15 min ledsen att bilderna är så suddiga men min mobilkamera är inte så bra..

Så blev de för mig då jag testade före bim, du ska ju ta kort då 10 min gått =) ska ju ej avläsas efter 10 min =)
    hur såg de ut före de blev tunt? 
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-05-21 19:56:38 följande:
    Vecka 9... BM som jag pratade med sa att vi kör vanligt och syns inget tar vi VUL
    så mysigt =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-05-21 20:49:41 följande:
    det är 8 dagar sen jag gjorde blodprovet på KUB , inte fått svar och börjat NOJJA!!!! tänk om nåt är fel , kan ni snälla titta på bilden och va ärliga??!! ser det konstigt ut , jag tycker huvudet är stort ?

Swea, ser fin ut!!! en riktig goding =)

tror ju att dom skulle ha hört av sig ifall de va något så fort som möjligt o inte vänta!!!!
    Kram  
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-05-21 20:52:05 följande:
    ja jag vet inte , dom hade inte fått labbsvaren sa dom idag 

Då e de säkert labb som segar sig!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester