• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jepp mkt sex e bra =) funkade här iallafall =)

• Jennie83
    MissÖland76 skrev 2012-05-07 19:39:55 följande:
    v 11 i dag... hihi nu e man på g... Hjärta

oj jisses va de går fort =) underbart

gick in i vecka 14 idag Hjärta 
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-05-07 22:08:28 följande:
    jag är sjuukt sugen på att köpa angel sound 
    .  frågade BM idag ang angelsound och hon rekommenderade ej att man skulle hålla på o lyssna en massa just pga man utsätter bebisen för en massa onödig strålning.

givet jag me sugen o köpa men blir nog inte det   
  • Jennie83
    Jess86 skrev 2012-05-07 22:12:33 följande:
    Idag kom min kallelse till RUL! Är ju bara i vecka 8 (9 på onsdag), känns helt galet! Fick tid samma dag som jag går in i vecka 20 Glad

Men ååå =) väntar fortfarande på min tid men ska ringa imorrn, fick vet att d evart ogrejigt nu på gn pga chefs bm är på semester. jag vill ha min tid =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-05-07 22:17:30 följande:
    precis samt kan tänka mig oron om man inte hittar hjärtljuden 

jo där av en av anledningarn jag ej kommer köpa pga jag vet hur jag blir haha =)
    men måste erkänna vart sjuk sugen på o köpa en =) 
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-05-07 22:31:26 följande:
    fast jag har varit i denna tråden från vissa tjejers plus till att de fött barn och jag har BARA glädjts åt de som plussat och vilka v osv, ! man är ju glad för allas skull ju 

Ja man e glad för allas skull och som ni sagt tidigare att de e inte alla som e  i samma gravid forum.

hoppas nu snart att alla som kämpar med sina test får ett stort fint Plus 
  • Jennie83
    Amazed skrev 2012-05-07 22:29:52 följande:
    Molvärken fortsätter och är fortfarande mer som mensvärk fast ändå inte.. Det strålar ut mot fogarna nu, och har ont i ryggslutet också, samt att brösten ömmar lite nu. Risig i kistan, kissar ofta, dyngtrött på kvällarna och då och då under dagarna.

Det bara måste vara en liten hoppsan därinne, annars funderar jag ju på vad som är fel på mig.. Eftersom jag har haft molvärk i snart 3 veckor och som nu har blivit värre.

Låter lovande

När e BIM? 
  • Jennie83
    Amazed skrev 2012-05-07 22:59:32 följande:
    På fredag.. Kräktes igår kväll, och gjorde det nyss igen..

håller tummarna för ett + på fredag =)
  • Jennie83
    lanylena skrev 2012-05-08 19:03:47 följande:
    Solklart va? Kan inte fatta!! 
    Men måste testa med apotekets också som jag har hemma...

OES Grattis =9
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-05-09 18:03:59 följande:
    Jenniesmamma: hur många och pris? :)

Lanylena: funderar! ;)

jag har både ältester och en nästan en full packa Borago jag vill bli av med =) samt bisolvon =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester