• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sara84 skrev 2012-04-11 10:36:12 följande:
    Tack Jennie!
    Det känns f.f overkligt....

ja så underbart =) blir lite gråtfärdig minns själv då jag fick detta resultat på testet =) och man visst knappt va man skulle ta sig till =) hihi
  • Jennie83
    Sara84 skrev 2012-04-11 10:42:11 följande:
    Jo så är det ju.. Sen har jag så svårt att tro eftersom jag tycker att strecket var så svagt.. Dock syns det tydligare efter att man inverterat färgerna lite..
    Men ändå..
    Ska jag få bli mamma igen? :) :) :)
    Ja =) de ska du ju =)

Mitt var också sådär svagt första!!!! tog ett CB och de visade ett fint plus =) Dagen efter tog jag CB digitalt o de visade Gravid 1-2 veckor =)

de e ju så obeskrivlig känsla då man plussat man vet ju knappt vars man ska ta vägen =)      
  • Jennie83
    Sapply skrev 2012-04-13 09:09:44 följande:
    Mina test
    3 första RFSU

De tre första. 10-12/4

Detta togs i morse 13/4 och äntligen vågar jag tro på att jag är gravid :)

SNYGGT =)

Stort GRATTIS =) 
  • Jennie83
    Skrutt 83 skrev 2012-04-13 10:49:29 följande:
    Stort grattis till alla nya plus!

Här går tiden snabbt och långsamt på samma gång! RUL och vecka 20 på tisdag! Längtar som sjutton till att få se vår lilla krabat igen!!
    så underbart!!!! här e de vecka 10 =) snart vecka 11 =)
  • Jennie83

rfsu visar väldigt sent!! De e plus på testlagrets =) så där såg mina ut då ja plussade också =)

När ha ni BIM?? =) 

• Jennie83
    Hoppaspåfler skrev 2012-04-16 09:54:50 följande:

Bim igår eller idag.. vita flytningar, tappen sitter högt o långt bak. Varm....
    låter lovande O=) som sagt rfsu för mig visade nada medans alla andra test visade =)håller tummisarna =)
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-04-17 19:07:48 följande:
    Tjejer!
    Jag har värk i ryggslutet hade det inte varit BIM-5 så hade jag trott att mensen varit på väg IGENOM byxorna typ!!!
    Någon av er gravida som varit med om liknande?

hade fruktansvärd mensvärk samt värk i ryggslutet =) o ja plussade ju =)

när ska du börja testa??? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester