• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tjing flickor, har varit borta över en vecka på semster, så jag är ej uppdaterad hur går de för allla??? Kram

• Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-07-22 22:01:35 följande:
    Idag är jag på bim-4 Solig (16 dagar mellan äl o mens)

åhh imorgon kommmer mina gravtester från bastpatest.se :) jag kommer slänga in en bild imorgon kväll efter jobbet för jag hinner inte ta ett test innan jobbet för posten kommer så sent och jag börjar 15 imorgon så runt 21.45 imorgon lägger jag in en bild. åhh snälla, håll tummarna för mig!!!

jag känner absolut ingeting denna gången heller :( men jag hoppas ändå.

Är så glad idag :) sambon kommer hem idag(om några timmar) efter att ha varit borta 16 dagar av 18. åhhh vad jag ska krama om honom!!!!!     
    Håller tummar och tår =)
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-08-05 18:26:28 följande:
    Glad gubbe på ältestet!!!! :))

YEEEEJH Hejjar på er!!!! Mysa på nu så mkt ni hinner och orkar =) Hålelr tumamrna att de er tur denna månad!!!! Kram
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-08-06 08:03:15 följande:
    Hoppas vi också gör det!

Sex 3/8, 5/8 (pos ältest på em) ska ha sex idag och imorgon (pos ältest nu på morgonen också!
    Håller tummarna för er att de e er tur denna månad kram
  • Jennie83
    Wictooria skrev 2012-08-06 17:04:30 följande:
    Ja jag tror de. Herregud :D tänk om de kan få vara sant! Jag slänger upp ett i morgon bitti med. Har ett till test hemma.
    IOM att det är brett och att det är ljusblått måste de ju bara tyda på svaga hcg hormoner.

Villken dag e du på??? Ser oxå på testen =)
  • Jennie83

Grattis till alla nya plus och jag fortsätter hållar tummarna för ni som väntar på + =)

Hur e de annars då? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester