• Stella 78

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser skuggan på den otrixade bilden! Håller tummarna att det är starkare imorgon!

• Stella 78

Haha... Kanske 4a, Sorry men missuppfattade ditt sista meddelande. Läste det som du ville byta ut åhhh mot äsch... Fick läsa många gånger innan jag fattade att det var smileyn som var fel

Jajamen, inte mycket att roa mig med ikväll

• Stella 78

Angie91, o jag har precis återuppstått från de döda känns det som... Var helt däckad igår. Så det här trögtänkta kanske ingår i influensasymptomen? synd att det inte är ett grav. Symptom i dagsläget...

• Stella 78

Ollasulrika, eftersom båda fortfarande är negativa så kan du nog lita på båda. Min erfarenhet av testlagret är att de plötsligt blir starka är äl är på g. Jag har inte provat billiga testers men har 2 andra sorter hemma som också visar starkt men ej positivt. Tycker de är svårare att läsa av då det inte blir samma stora skillnad mellan positivt och negativt.

Gissar att du får positivt på båda inom någon dag! Kanske tom senare idag!

• Stella 78
    juliia24 skrev 2012-04-10 09:15:05 följande:
    mina tester någon som ser eller vill trixa

Ser positivt ut tycker jag! Även om det fortfarande är svagt så är det ju brett! Har inte sett något på de CB som lagts in senaste dagarna, men här kan t om jag se
  • Stella 78
    förstis skrev 2012-04-13 10:08:48 följande:
    eller långsammare. Det blir ett ärr i livmodertappen och det kan ibland bli som en hård ring som håller emot. Men oftast går den ringen att massera upp (som barnmorska då under förlossningen) Jag har träffat många kvinnor som har haft problem efter konisering men där det såklart släppt när man masserat ett tag. Det är inget förlossningshinder att vara koniserad.
    Jag är själv lite orolig för jag är koniserad och ska ha första  barnet i september. Men litar på mina arbetskamrater att de kan ta väl hand om mig Glad
    Mitt öppningsskede tog extremt lång tid till att börja med, men när masserat lite efter över ett dygn med intensiva värkar så gick det väldigt mycket fortare! 
  • Stella 78

Grattis till plussen!

Inte ett dugg avis... eller småbitter idag! Haha! Fick totalt blankt test precis och funderar på om jag ska vara bitter några dagar tills mensen dyker upp eller acceptera läget och försöka intala mig att vi är väldigt nöjda med ett barn! Blir det fler barn så blir vi självklart glada! Äsch.. kan ju försöka lura någon annan än mig själv med det där... självklart är jag gladast i världen över att ha dottern men vill ju så gärna ha ett syskon till henne! Ska vi behöva gå igenom en utredning igen???

Trodde verkligen på denna månad då jag inte haft ett enda symptom! Det är det som varit typiskt alla de gånger jag plussat (haft många mf i v. 6-7) och likaså när jag var gravid med dottern. Avsmak för kaffe, illamående och lite trötthet kom i v. 5+4 Kommer så väl ihåg det ännu, för vi var på IKEA den dagen och kaffet där smakade gummi och jag var så seg så jag bara ville lägga mig ner och sova i en säng där

De månader jag haft massa stick i magen, molvärk innan bim, lite ömma bröst osv så har det inte blivit något plus. 

• Stella 78

Stockholm har 3 försök inklusive frysförsök. I alla fall bar det vi skulle få efter vår utredning.

• Stella 78

När jag hade utomkved hade jag svaga test runt bim. Men v 6-9 var de superstarka och hade väldigt högt i hcg vid blodprov. Men det har man ju även i en vanlig graviditet i de veckorna. Det typiska för utomkved är att höjningen är ojämn och att den både kan sjunka och höjas då kroppen själv försöker ta vand om det

• Stella 78

Hej svejs! Läser tråden varje dag men ären periodare när det kommer till att skriva då jag nästan alltid sitter m telefonen och läser...

Men är en 78:a! Alltså som svar på åldersfrågan förut!

Äl på g i dagarna så hoppas kunna bjuda på roliga test om en dryg vecka!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester