Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Väntar spänt på ditt test jag har ju liknande men har haft som en vanlig mens och nu svaga streck på testen..
Väntar spänt på ditt test jag har ju liknande men har haft som en vanlig mens och nu svaga streck på testen..
Mylittlebaby jag ser något svagt!
Vill absolut ha plus, men med tanke på att jag haft mens i veckan och plusset kommer först nu5-7 dagar senare så är det stor risk att det är ett utomkved... Därav att jag hoppas på minus så jag kan få äl om en vecka enligt plan istället
Har ju själv haft utomkved och kände inget förrrän i v 9... Därav att jag är nojig! Hade det varit normalt så borde jag fått plus även innan bim och inte då fått mens
Tack alla gulliga ni!
Japp mensen kom som en klocka i måndags. Ha varit som en vanlig mens även om jag inte hade så mycket mensvärk. Men har inte alltid det...
Enda gången jag inte fått tydligt plus innan bim har varit just vid x. Därav att jag är lite orolig nu. Bara en tillfällighet att jag ens testar ny, men har lite dragningar i ena höften och ner mot ljumskarna...