• Stella 78

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-14 21:24:17 följande:
    Stella: jag ser! Men tycker inte det ser rosa ut, ganska svagt? Men kan absolut va ett tidigt tecken! :))
    Bim?
    Det är ljust rosa när jag håller det mot lampan! Har fått helt blanka på testlagrets fram tills idag. Det jag tog imorse kan jag nu se en svag skugga på. Det jag tog 3 timmar innan detta test ser jag en aning till ett streck, men ej rosa. Och nu detta... 

Hmm.. bim? Tja.. min äl var lite strulig denna månad då jag faktiskt inte kände av den. Men gissar att jag hade ÄL natten mellan må och ti förr veckan. SÅ det är bara på ÄL+8 idag i så fall.. kan även varit lite senare. Trodde helt ärligt att det inte släppte något ägg eftersom jag inte kände det denna gång. Har annars väldigt tydliga känningar. Men sov kanske djupt... Hade superstarkt äl test på må eftermiddag/kväll...  
  • Stella 78
    Knasten83 skrev 2012-02-14 21:38:45 följande:
    Stella: ok! Som jag då, osäker på min äl.. Tror jag är på äl+5 idag..
    Oohh... då är det ju testdags för dig snart också då! Hmm... verkar vara en knas äl månad detta för många! Men dock många som plussar! Har för mig att Soffiee också hade massa strul med starka äl test och hon är ju uppenbarligen gravid nu! Och var det inte någon mer i tråden som inte hade koll på äl denna månad som också fick plus? 

Hejja alla! Fler plus åt folket!  
  • Stella 78

Angie! Underbart! Yes! Hoppas nu bara att det blir starkare och att det lilla ägget hänger kvar i sin lila fästanordning!!

Nya test kommer imorgon!

• Stella 78

Slemtorsk, jag har aldrig fått synliga streck på testa tidigt innan testlagret... Du såg ju även sofies test som hon la in tidigare. Syntes knappt på just de test du har medan det var starkt på testlagret

• Stella 78

Sweasmamma; vilken dag är du på? Nu fick jag ju också upp hoppet lite! Vi har försökt i 9 månader också o du o jag har haft samma bom datum nästan alla månader förutom dennA månad!

Håller tummarna för att du får ytterligare plus ikväll!

• Stella 78

Alldeles för tidigt ännu... bara ÄL+6. Men testandet är i full gång! Tyckte mig kunna ana ett svagt streck första minuterna, men hoppade sen in i en långdusch och bilden är tagen nu efteråt. Som sagt var, alldeles för tidigt för att jag ska tro att svaga skuggor osv är positivt. Men lite roligare att testa i alla fall

• Stella 78
    sweasmamma skrev 2012-03-11 21:03:03 följande:
    nu har jag testat , dom hade bara rfsu där också men det är ett streck , möjligen liiite starkare men det kom direkt och det är rosa=) kan inte lägga in bild nu då kameran är i bilen och vi är uppe hos vänner men ska snart till svärmor, lägger in bild då =)
    Jaaa! Grattis!  
  • Stella 78
    Mini Léonie skrev 2012-03-12 13:36:59 följande:
    Stella78:
    Ser ut som "grått streck" tyvärr... Men nog bara tider
    Ingen fara... ropar inte hej ännu! Men betydligt roligare att testa nu när det händer något på testet

Tog precis ett test till och ser samma smala ljusrosa streck efter 1-2 minuter. Det förra kortet är taget långt efter att testtiden gått ut. Hade eg. slängt det och åkt till jobbet då jag trodde att det bara var ett snett felstreck. men nu när jag kom hem så såg inte strecket alls snett ut...

Få se hur detta test utvecklar sig som jag precis tog...  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester