• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2011-11-27 23:10:14 följande:
    ja hade jag inte haft två st som ligger och sover så hade jag absolut gjort det ;)
    Ja då blir det ju lite kruxigare :-P
  • Helenmedh

Löjligafamiljen: Ser tyvärr negativt ut

Emlan3: Tycker jag skymtar något men är inte säker...

Här är Bim+4 kommen och ingen mens än! Blir tokig.. 

• Helenmedh

Nu blir jag extremt otålig.. Ingen mens än men ett väldigt sug efter saltgurka! Fick springa på affären nu på lunchen och köpa. Ätit en burk nu :-S Hatar egentligen saltgurka.. Hahahahaha.. Testen kommer förhoppningsvis imorgon så på Bim+5 borde det väl synas om det är något?

• Helenmedh
    lillabambi skrev 2011-11-28 12:37:42 följande:
    Haha så himla roligt att höra, var det jag vräkte med min första son typ en burk om dagen :P och jag tyckte inte heller om det innan
    Hahaha helt sjukt. Satt på jobbet och fick extremt sug efter just saltgurka. Fattar inte varför? Mannen ringde och frågade vad jag gjorde på lunchen och jag svarade att jag satt och vräkte i mig saltgurka. Han brast ut i skratt och trodde att jag skojade eftersom jag aldrig någonsin ätit det förr eftersom jag tyckt det smakat vedervärdigt. Och visar det negativt imorgon är det ju något riktigt fel på mig. Då är det raka vägen till psyket. 

• Helenmedh
    alexander2011 skrev 2011-11-28 12:54:58 följande:
    hahaha. kan vara ett tecken. en tjejkompis fick sug på färska champinjoner sist hon var gravid o hon hatar det annars. jag hade dille på saltgurka en period när jag var gravid
    Ja lite så jag känner också, att man kan ju inte bara bli sugen på det man annars spyr av.. Men Bim+5 utan mens.. Måste ju synas imorgon? Om det är något.. 
  • Helenmedh

Fick lite hopp nu.. Letade upp en gammal tråd från då jag plussade med sonen. Det var bim+5 Bim+5 är imorgon denna gång

• Helenmedh
    alexander2011 skrev 2011-11-28 16:16:23 följande:
    mig syndes det inte på förens bim+12 och blev då befrukadad för 23 dagar innan dess. så än finns det hopp
    Yeeeeeeeeeeeey! Och ang din nästa Bim. Om mensen skulle ha kommit när den skulle så skulle jag också haft bim 2 dagar innan jul :-P Men nu har jag ju ingen aning..
  • Helenmedh
    ÄngelnDennis skrev 2011-11-28 17:43:33 följande:
    Hejsan tjejor! Ni är ju experter på detta med svaga test.. Tog 2 st igår, första var bara en slump att jag gick och kikade på det efter att tiden gått ut och såg en grått streck (spökstreck såklart, tänkte jag) tog ett till bara för att dubbelkolla att så var fallet, men då dök detta upp ? Ser ni det ?

jag har redigerat med bilden och har ej tyvärr inte orginalbilden kvar, då man har folk som snokar i mobilen Jag tog ett CB nu på eftermiddagen och även där ett SVVVVVAAAAGT, får dock inte det på bild.. har gått över BIM och har tagit allt för många test, ALLA tills igår har varit blanka.. 
    Knepigt, tycker det ser vitt ut där strecket ska vara men mörkare åt  ena kanten... Typ som jag fick igår. Är också över Bim med 4 dagar. När hade du Bim?
  • Helenmedh
    ÄngelnDennis skrev 2011-11-28 18:11:38 följande:
    Jag tog ut spiralen den 24 oktober, fick en blödning samma dag som den togs ur. Dagen efter blödde jag mer och det fortsatte i 9 dagar, jag antar att jag fick mensen där också. Jag räknar från att jag fick mens den 25/26:e. Dock vet jag inte om jag ska räkna 28 dagar eller 30 dagar.. 

Om jag räknar på 30 dagar så är jag på  BIM +3.. En massa mensvärk, men inge mens..
    Aha okej.. Ja vi har ju försökt några månader så jag har fått min mens regelbundet, har heller aldrig haft spiral så vet inte om den kan rucka på mensen? Som jag då, mensverk kommer och går, går på toa jämt och tittar om den kommit, men likadant varje gång.. Ja den som sa att det var lätt att skaffa barn ljög, det är ju en hel vetenskap..
  • Helenmedh
    ÄngelnDennis skrev 2011-11-28 18:42:56 följande:
    Jag åker och köper mer test, tar ett i morgon bitti och ser om det blir starkare.. Jag har använt kopparspiralen och den ska inte enligt BM rucka nått på mensen.. 

Bara vänta och se.. Tack för din hjälp !  
    Ja gör så! Själv beställde jag 20 test som kommer imorgon så då är det bara att testa ihjäl sig

Lycka till och återkom! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester