• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ellibelli skrev 2011-11-25 11:20:33 följande:

Ett gravtest RFSU, någon som har råkat ut för ett halvt streck? vad betyder det??? :S
    Tacksam för svar, denna tråd är galet bra! Lycka till till er alla som önskar bli gravida! Kram till er!
    Något sånt där har jag aldrig sett. Gud vad mysko... Men ta ett nytt :) När hardu Bim?

Någon som plussat efter Bim? Har ju hängt i tråden ett tag men kommer inte ihåg :-P 
  • Helenmedh

AnnaSv: Grattis!

Yessyca: Grattis!

Gud vad kul!

Skrutt83: Äl+8? Då har du ju en maaaaaassa tid på dig Tappa inte hoppet! Själv testade jag på Äl+8 och framåt till Bim, negativt hela tiden, dock har jag inte fått min mens än och ska kolla på måndag om den saknas då fortfarande. Är då på Bim+4. Så blir det pos då kan det ju ta tid så att säga  

• Helenmedh
    Längtan1986 skrev 2011-11-26 09:06:45 följande:
    hej får jag hoppa in här snabbt ?
    beöver hjälp med test,
    vad tror ni om det här?

Hejsan! Jag kör inte med cb eftersom dom fått så mycket kritik och vad jag kan se så ser det ut som ett sånt där spökstreck tyvärr :/ När är Bim?
  • Helenmedh
    Längtan1986 skrev 2011-11-26 09:29:05 följande:
    Det är det jag inte vet riktigt eftesom mensen har varit lite oregelbunden sen jag slutade med ppiller i Aug, senast den kom var dock 18e okt så det är längesen, 
    innan dess har BIM varit runt 27-29e  
    Okej, ja då blir det ju lite knepigare.. Men jag föreslår att du väntar till imorgon och tar ett nytt Testet du la ut har för smalt streck för att kunna klassas som positivt men tittar jag riktigt noga ser jag att det ser tjockare ut om en mycket svagt.. 
  • Helenmedh
    Längtan1986 skrev 2011-11-26 09:55:54 följande:
    Tack för du håller tummarna! 
    jag tycker det är konstigt att jag har ont i bröstvårtorna och har haft en dag som kort mensvärk (ingen mens) och inget händer...
    jag menar, antingen kan väl mensen komma då eller så kan jag väl få ett fint plus?
    frustration...

ja på måndag ska jag köpa digitalt 
    Håller tummarna
  • Helenmedh
    LöjligaFamiljen skrev 2011-11-26 09:52:21 följande:
    Vad betyder det när det blir ett vitt streck på testlagrets? Har aldrig fått så förut....
    Det betyder tyvärr negativt..
  • Helenmedh

Ingen mens än.. Mensvärk som kommer och går, tror hela tiden att den ska komma men nej.. I tidigare graviditeter har jag plussat före Bim. Men nu är mensen två dagar sen och jag har inte testat sen torsdag.. Vad tror ni? 

• Helenmedh
    lilaemma skrev 2011-11-26 19:42:21 följande:
    Tror det är dags för ett nytt test... kanske hade du senare äl den här gången...
    Ja det känns som om det skulle vara läge, har dock inga kvar så kommer den inte innan måndag så springer jag och köper då. Då är den 4 dagar sen och det har aldrig inträffat, nån dag har det diffat förr, typ dag 27-28 men aldrig så det börjar gå över 30dagar...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester