Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nej men jag har för mig att jag kännt den tidigare också men då fick man liksom gräva runt mycket mer :P
Corinnel: supergrattis!
Själv ser det mycket mörkt ut.. Bim imorgon och inte en antydan till positivt. Att man kan bli såhär deppig? varför utsätta sig för detta? Åhh... Ett fjärde försök då...
Godmorgon! Eller nja, god och god.. Bim idag och negativt... Får packa med mig tampongerna till jobbet
Vad ni håller tråden levande tjejjer! Får ju bläddra typ 20 sidor när man kommer hem från jobbet ;) haha. Här är Bim kommen, ingen mens, inget positivt gravtest... Nu vill jag bara att den ska komma så man kan få börja om. Kommer då (förhoppningsvis) plussa på julafton! Annars blir det en värdelös jul om det inte tar sig denna gång heller..
Xantippa85: Jo visst ser jag något
Slemmis: Lycka till idag!
Själv sitter man här och undrar vart mensen tog vägen. Brukar komma som en klocka vid 20 på kvällen. Men nej, ingenting..Har jag inte fått den till måndag testar jag igen. Hoppet steg lite när jag såg Xantippas bild från Bim+1