• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Marie-anne

aha slemtorsk! okey det visste inte jag, tack! så jag kan lugnt köpa CB med veckoindikator? TACK! det kostar 119 på apoteket här iallafall, har hört dom e dyrare

• slemtorsk i din bralla

SItter här på BIM-11 och är nästan lite testsugen *ASG* som att det skulle synas något nu ens på extra känsliga tester ha ha ha......

hade ju ägglossning i...hmm söndags/måndags.... och det är onsdag i dag liksom..

• Knasten83
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-05 12:45:01 följande:
    SItter här på BIM-11 och är nästan lite testsugen *ASG* som att det skulle synas något nu ens på extra känsliga tester ha ha ha......

hade ju ägglossning i...hmm söndags/måndags.... och det är onsdag i dag liksom..
    ååååh väntan e jobbigast!!!!!!
  • TeamTss

BIM +8 idag..3 veckor efter äl..ingen mens och inget plus :(

• slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2011-10-05 12:45:52 följande:
    ååååh väntan e jobbigast!!!!!!
    ja men visst är det.. och särskilt som mannen i går sa.... -Jag har en bra känsla den här gången....

Och då vill man ju veta.. NU liksom...
  • TeamTss
    Knasten83 skrev 2011-10-05 12:47:36 följande:
    usch... lider me dej... hoppas du e låghormonare!!!
    Tack, det värmer!
    Igår ömmade brösten riktigt ordentligt, det känns som att de blivit större, fylligare.
    Jag mår lite illa till o från, är trött & behöver ofta sätta mig för o vila. Jag är liksom hängig & varm ofta.
    Håret är som svinto & jag har en riiiktigt gasig mage. Dock bara negativa test. :(

Idag har jag dock en extrem mensvärk o mage & rygg, hade lite hugg i underlivet innan idag också.
    Men ingenting mer än blygsamma bruna flytningar kommer lite då & då..kan detta vara mens, nidblödning..eller vad kan detta vara? Hoppas det är ett gravtecken i alla fall :(
  • TeamTss
    Knasten83 skrev 2011-10-05 12:47:36 följande:
    usch... lider me dej... hoppas du e låghormonare!!!
    oj, kollade fel i datumen, jag är snart 4 veckor efter äl! På lör är det 4 veckor sedan äl..
  • Cxxxx89
    TeamTss skrev 2011-10-05 12:51:11 följande:
    Tack, det värmer!
    Igår ömmade brösten riktigt ordentligt, det känns som att de blivit större, fylligare.
    Jag mår lite illa till o från, är trött & behöver ofta sätta mig för o vila. Jag är liksom hängig & varm ofta.
    Håret är som svinto & jag har en riiiktigt gasig mage. Dock bara negativa test. :(

Idag har jag dock en extrem mensvärk o mage & rygg, hade lite hugg i underlivet innan idag också.
    Men ingenting mer än blygsamma bruna flytningar kommer lite då & då..kan detta vara mens, nidblödning..eller vad kan detta vara? Hoppas det är ett gravtecken i alla fall :(
    Har exakt dina symptom & har haft dem sedan jag skulle ha mensen för 1 månad sedan. Hoppas på ett fett pus för dig snart. Kanske hade ägglossningen senare? eller så utsöndrar du/barnet mindre hormoner?

Hur sent kan man plussa egentligen? Jag borde väl vara på BIM+30 någonting nu :b Haha.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester