• majja77

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

c0ockiee skrev 2014-01-18 10:47:22 följande:
    JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
    GRATTIS!!!!!! skulle vilja se dina svaga pos på rfsu haru bild på dem?
  • majja77
    c0ockiee skrev 2014-01-18 12:19:05 följande:
    Nu är dom ju då torkade.. Syntes mer när de va färskt, men svaaaga plus. Dessa har jag fått helt blanka med föregående månader :)
    Grattis igen, men jag ser färgen i dina svaaga från rfsu!! Lyckliga du Drömmer
  • majja77
    sofie1990 skrev 2014-01-18 14:56:19 följande:

kan knappt fatta tog detta nu:D wow vilket lycko rus !!!
    wiiiihhhooooooooooooooo... GRATTIS!!
  • majja77

Ser ett svagt grått streck . Hur nära bim är du ?quote=72272831][quote-nick]Hoppitossans skrev 2014-01-18 22:45:27 följande:[/quote-nick]Hej! Här är en till som undrar om någon ser några fler streck än ett! Snälla, stirrar ihjäl mig!! [/quote]

• majja77

Det där tolkar jag som ett positivt test. ....grattis

LittleS skrev 2014-01-19 10:37:45 följande:
    Hejsan tjejer! La upp bilderna i andra tråden också men ser att det är fler online i denna tråden nu, så tänker höra med er också :) Gjorde ett test nu imorse, äl +10, vet inte riktigt när BIM är då mensen tyvärr blivit oregelbunden senaste 3-4 månaderna :( säkerhetsställde iaf ÄL den 9:e jan, efter att ha använt mig av CB-digital. Hade lite tester från Testlagret liggandes så gjorde ett nu imorse. Efter 3-4 minuters väntetid såg det ut som på bild 1. Var väldigt svårt att fånga det svaaaga svaaaga strecket jag kunde sepå bild. På bild 2 har det gått ca 30 min från att testet togs, så man ska väl egentligen inte läsa av det då, men strecket man ser är i alla fall ljusrosa i verkligheten, men det spelar nog ingen roll efter så lång tid :/ Men vad tror ni om ni bara ser till första bilden? Ser ni något streck? :) Bild 1 Bild 2

• majja77

Heeelt klart positivt test. .grattis

tandpetare skrev 2014-01-19 10:07:19 följande:
     Ska ha min mens om 5 dagar, men har gjort ett test nu på morgonen och behöver hjälp med att tyda det.

• majja77

Längtarefterbarn jag ser något svagt på din original bild. Ser ut som svagt rosa. Bilden är lite suddig så hoppas du kan lägga upp en ny bild. .

• majja77

Ja så borde det vara. Sen kan ju mensen bli någon dag försenad ändå av olika anledningar. Men normalt så får man mens 14-16 dagar efter äl

Elizabett skrev 2014-01-20 07:45:51 följande:
    Hej! Kanske en dum fråga här men om man hade äl tre dagar senare än beräknat, visst borde man få mensen tre dagar senare också?

• majja77

Jag ser ett svaaaagt streck om jag vänder på mobilen

Elizabett skrev 2014-01-20 07:51:07 följande:
    Är det bara jag som ser ett svaaaaaaagt, svaaaaaaaagt streck?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester