frejalo skrev 2013-11-29 15:57:36 följande:
Jag vet att jag hade äl antingen fre 15/11 eller lör 16/11, gjorde digitalt äl-test och fick glad gubbe tors 14/11.
Jag testade negativt med digitalt Clearblue bim-4/bim-3 (vet ej exakt men tror bim-3 för jag tror jag hade äl på fre 15/11)
Testade väldigt svagt på Testlagrets sticka och väldigt svagt med Clearblue plus bim-2.
I princip lika svagt med Testlagrets sticka och lite tydligare med Clearblue plus bim-1.
Fick "gravid 1-2" på Clearblue digital idag på (vad jag tror är) BIM.
Så det kan verkligen vara olika, många får ju tydligt på Testlagrets stickor flera dagar innan BIM men för mig var det väldigt svagt. Har inte heller haft några direkt symptom mer än lite ont i brösten, men det brukar jag ha innan mens också!
Är du i testartagen? :)
ok..Grattis!! jo jag är i test tagen.. testade idag äl+7 eller äl+8 men inget pluss..det är tidigt jo jag vet men man blir ju så sugen när många plussar tidigt...när jag fick min son plussade jag en vecka efter bim med cb och på mvc fick jag et svaaaaaagt pluss barn morskan trodde först inte att det var något, sen sa hon . vänta lite nu ser jag något :) så jag har ingen aning hur känslig jag är för att testa tidigt...