• majja77

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lycka till. .jag väntar oxå på äl om några dagar. Ska börja testa med cb digital dubbel indikator. .hur nu den fungerar. Har aldrig testat den?

galenidejj skrev 2014-01-13 13:03:30 följande:
    Första gången va det inte ens planerat utan ville göra en undersökning för vi skulle börja en utredning och då gjorde hon bara en och då blev jag gravid direkt efter men det slutade i X och detta va 2010 Sen nu började jag och min man en nu utredning och då blev det en till. Nu hoppas vi verkligen att det ska bli något. Har ägglossning om 2-4 dagar så tajmingen är bra. Bara vänta på att gubben ska komma hem nu så han får göra sitt jobb :)) haha!!

• majja77

Men det där är possitivt tycker jag. .hade det varit jag som testat så där hade jag tänkt att jag var gravid. .det är ju rosa nuuuuuu och syns tydligt. Kan ju inte vara negativt. Woop woop!! Grattis

Rebeccaham skrev 2014-01-13 12:39:20 följande:
    barnmorskan hade ingen tid idag, så tog ett test till vad tror ni? jag e nog gravid då`?  e 

• majja77
    galenidejj skrev 2014-01-13 14:37:59 följande:
    Jag har aldrig provat äl test faktiskt. Då hoppas vi att vi båda får plus denna månaden :))
    När har du bim?
    jag räknar med bim 31/1 sista dagen på den första månaden på de nya åretDrömmer  så jag hoppas vi innviger 2014 med ett fett Plus, när har du bim?
  • majja77

Samma här. .vi har försökt lääääääänge. .och många tidiga pluss som kom ut med mens. Och måååååånga spök plus. .och hopp och förtvivlan hit och dit. .men nu har min cykel äntligen hållit sig på rätt sätt. .alltid 28-29 dagars cykel. .så nu ska vi köra så det ryker. .varenda äl ska det mysas. Hoppas vi får magi denna äl. ..hoppas för eran del oxå!!

galenidejj skrev 2014-01-13 16:04:33 följande:
    Det hoppas jag med! Skulle va sååå underbart efter alla dessa år! Samtidigt som det kommer va jobbigt och nervöst då jag har både missfall och utomkvedshavandeskap bakom mig :( Jag håller alla tummar och tår att mensen ska hålla sig borta både för dig och mig :)

• majja77

Hur känns det nu? Haru några symptom? :)

Rebeccaham skrev 2014-01-13 14:43:00 följande:
    jag tycker inte det är något fel på rfsu, har aldrig visat fel på mig innan iaf :)

• majja77

Grattis!!!! Vilken dag innan eller efter bim är du på?

Zunrose skrev 2014-01-13 18:27:23 följande:
    fick gravid på digitala jag är glaaaad

• majja77
    galenidejj skrev 2014-01-13 20:22:08 följande:
    Låter precis som så vi har haft det.
    Men nu äntligen har jag haft två regelbundna menstruationer med hjälp av provera!
    Gud va spännande det kommer bli om typ 2 veckor då :))
    ja det ska bli spännande, ska försöka att inte testa för tidigt, tänkte börja testomana vid äl+10 Flört
  • majja77
    Rebeccaham skrev 2014-01-15 16:36:03 följande:
    ingen som vill hjälpa mig med mitt clearblue? =) 
    jag ser det blåa strecket, jag har aldrig fått spök på cb, inte ens om jag plockat isär det och låtit det torka, kanske du ska beställa tid för blodprov på hcg hos bm? Drömmer du kan ju vara låghormonare därav svaga pos tester?
  • majja77

Förstår inte riktigt hur du menar? Haru haft glad gubbe men att det va svaga streck inne i själva testet? Jag fick glad gubbe förra gången på äl och när jag tog ut testet så var strecken inte lika starka men tydligen stark nog för de gav ju en glad gubbe. .äre typ så här du menar?

Fru Amer skrev 2014-01-16 10:00:39 följande:
    sista jag fick glad gubbe på CB äl-test va testet som detta. kan jag ha missat min gubbe eller när ska jag kolla om? Har bara ett test kvar :(   borde haft Äl i förgår eller i går.. :/

• majja77
    Fru Amer skrev 2014-01-16 14:44:40 följande:

nej förförra månaden men det va inget.. Gubben kom nu! ;)

menade nog mera om när jag skulle testa om.. men tog sista nu och fick juh min fina gubbe.. :D

Har inte flera att testa på men strecket  kan säker bli starkare.. ;)

Härligt, och vilken lycka att få gubben innan testen tog slut!! Lycka till i myset och hoppas det blir ett frö som gror Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester