Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lycka till. .jag väntar oxå på äl om några dagar. Ska börja testa med cb digital dubbel indikator. .hur nu den fungerar. Har aldrig testat den?
Lycka till. .jag väntar oxå på äl om några dagar. Ska börja testa med cb digital dubbel indikator. .hur nu den fungerar. Har aldrig testat den?
Men det där är possitivt tycker jag. .hade det varit jag som testat så där hade jag tänkt att jag var gravid. .det är ju rosa nuuuuuu och syns tydligt. Kan ju inte vara negativt. Woop woop!! Grattis
Samma här. .vi har försökt lääääääänge. .och många tidiga pluss som kom ut med mens. Och måååååånga spök plus. .och hopp och förtvivlan hit och dit. .men nu har min cykel äntligen hållit sig på rätt sätt. .alltid 28-29 dagars cykel. .så nu ska vi köra så det ryker. .varenda äl ska det mysas. Hoppas vi får magi denna äl. ..hoppas för eran del oxå!!
Hur känns det nu? Haru några symptom? :)
Grattis!!!! Vilken dag innan eller efter bim är du på?
Förstår inte riktigt hur du menar? Haru haft glad gubbe men att det va svaga streck inne i själva testet? Jag fick glad gubbe förra gången på äl och när jag tog ut testet så var strecken inte lika starka men tydligen stark nog för de gav ju en glad gubbe. .äre typ så här du menar?
nej förförra månaden men det va inget.. Gubben kom nu! ;)
menade nog mera om när jag skulle testa om.. men tog sista nu och fick juh min fina gubbe.. :D
Har inte flera att testa på men strecket kan säker bli starkare.. ;)