• HCS

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Morgonens såg ut såhär. Borde ju varit starkt när det mäter från 10. Dock hade nu tempen gått upp till den temp jag brukar ha efter äl.

• HCS

Ja får inte riktigt ihop det. Borde varit tydligt på ett testa tidigt. Är lite inne på att jag trots allt hade äl nu den 11e då det var sista dagen med rikliga äl flytningar. Nu hade ju tempen också stigit. Det visar sig väl.. jobbig väntan när man blir osäker på sin kropp som man tror att man har skaplig koll på..

SecretlyMe skrev 2016-01-13 07:39:08 följande:

Förresten HCS, jag tror ff har fel ang din ägglossning.. Får jag gissa hade du ägglossning antingen 5/1 (din temp går under coverline men håller sig ovanför den efter det) eller så hade du ägglossning den 11e (med tanke på dina fertila flytningar och tempdipp som kan vara indikation på äl). Du har knappt några tempar innan äl så därför väldigt svårt att förutse äl tycker jag.

Dyker inte mensen upp får du räkna med att du haft senare ägglossning, så hoppet är inte ute!

• HCS

Vad betyder tom ring? Har inte fått någon kläm på det. Det blev vid 06 istället för halv sju ungefär.

SecretlyMe skrev 2016-01-13 07:34:02 följande:

Ja, borde ju synas tydligt nu, om man får säga vad man tycker :-/ Men när tog du tempen egentligen, för ser att ff visar tom ring?

• HCS

Har det varit så för dig varje gång? Jag har plussat från äl+10 varje grav. 6 st (3 barn)

Agge83 skrev 2016-01-13 07:29:28 följande:

Här kan ju ändå skymta något :)

Min första grav så tog det iaf en vecka efter BIM innan det blev pos, då var ändå jag inte flyttad någonstans efter ul, bara en segis på hormoner :)

• HCS

Anar nåt svagt men de går ju inte att lita på vet vi ju... tyvärr. Hoppas hoppas det ökar nu för dig! :)

Agge83 skrev 2016-01-13 08:02:06 följande:

Såhär ser mitt ut idag, äl+12. Känns hopplöst bara.. Inga mer test hemma tack å lov ;) ska vänta ett par dagar nu :)

• HCS
    Agge83 skrev 2016-01-13 08:07:10 följande:
    1:a var det så.. 2:a var efter BIM, 3:e gången var det i vexka 8... Hade så mycket runt mig så kom på att oj va längesedan det var jag hade mens ;)
    Härligt ändå när det blir så, istället för denna väntan. Trevlig överraskning. Har du också tre barn? Jag har tre killar. 10, snart 8 och 2. :)
  • HCS
    Agge83 skrev 2016-01-13 08:22:59 följande:
    Har två barn, två killar 11 och 8, 3:e gången avbröt jag i v10.. Höll på att separera med barnens pappa just då. Men nu är det en ny man som oxå har två pojkar.. :)

Ja tänk att det kan vara så olika varje gång :) skall vänta tills fredag nu innan jag tar något, försöks släppa det, inte så lätt bara :)
    Nej, sannerligen inte! :)
    SecretlyMe skrev 2016-01-13 08:26:20 följande:
    Tom ring blir när man tempat en annan tid än vanligt. I inställningarna skriver man in vilken tid man normalt tempar vid. Tempar man inom en timme än vad man brukar, blir ringen oftast inte tom. Men har du tempat bara en halvtimme senare bör det inte spela någon roll

Knepigt egentligen om äl var nu den 11e, då du själv och andra sett streck på dina test. Jag har inte gjort det, varför jag tror den 11e mycket möjligt kan vara din äldag. Varför du får ÄL sent denna omgång kan ju bero på att ett ägg inte var fullvuxet och tillbakabildades. Hoppas för dig att det rätar ut sig för dig
    Ja, känns ju inte alls omöjligt. Får väl vänta och se, ingen mens än iaf.
  • HCS
    mkess skrev 2016-01-13 11:57:17 följande:
    Jag tror också på äl den 11:e! Visst skrev du någonstans att du brukar ha äl senare, typ cd18? Är nog mer troligt att din äl kommit några dagar sent än nästan en vecka tidigt skulle jag tippa!
    Tack för svar! Ingen mens än så.. :) Hoppas så, kortare väntan då!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester