Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Morgonens såg ut såhär. Borde ju varit starkt när det mäter från 10. Dock hade nu tempen gått upp till den temp jag brukar ha efter äl.
Morgonens såg ut såhär. Borde ju varit starkt när det mäter från 10. Dock hade nu tempen gått upp till den temp jag brukar ha efter äl.
Såhär såg det ut efter en kvart (ska läsas inom 5 min) dock kom inte fram igår när jag tog ett lika.
Ja får inte riktigt ihop det. Borde varit tydligt på ett testa tidigt. Är lite inne på att jag trots allt hade äl nu den 11e då det var sista dagen med rikliga äl flytningar. Nu hade ju tempen också stigit. Det visar sig väl.. jobbig väntan när man blir osäker på sin kropp som man tror att man har skaplig koll på..
Förresten HCS, jag tror ff har fel ang din ägglossning.. Får jag gissa hade du ägglossning antingen 5/1 (din temp går under coverline men håller sig ovanför den efter det) eller så hade du ägglossning den 11e (med tanke på dina fertila flytningar och tempdipp som kan vara indikation på äl). Du har knappt några tempar innan äl så därför väldigt svårt att förutse äl tycker jag.
Dyker inte mensen upp får du räkna med att du haft senare ägglossning, så hoppet är inte ute!
Vad betyder tom ring? Har inte fått någon kläm på det. Det blev vid 06 istället för halv sju ungefär.
Ja, borde ju synas tydligt nu, om man får säga vad man tycker :-/ Men när tog du tempen egentligen, för ser att ff visar tom ring?
Har det varit så för dig varje gång? Jag har plussat från äl+10 varje grav. 6 st (3 barn)
Här kan ju ändå skymta något :)
Min första grav så tog det iaf en vecka efter BIM innan det blev pos, då var ändå jag inte flyttad någonstans efter ul, bara en segis på hormoner :)
Anar nåt svagt men de går ju inte att lita på vet vi ju... tyvärr. Hoppas hoppas det ökar nu för dig! :)
Såhär ser mitt ut idag, äl+12. Känns hopplöst bara.. Inga mer test hemma tack å lov ;) ska vänta ett par dagar nu :)
Klart positivt grattis!
Ja! Tror jag ????????