• HCS

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack <3 Det kom fram på cb efter tre minuter men bleknade rätt fort igen. Sen ser man tydligt när det torkat igen.

Den första av dessa efter 3 min. Även den andra inom tiden. Ser du på dem?

SecretlyMe skrev 2016-01-11 11:15:43 följande:

Ledsen, men ser inget Kollat här och på bloggen. Tycker det ska få vara din tur nu!

• HCS

Tack! Kul att du följer ja det hoppas jag med! Fina test du fått nu!! Grattis igen! Hoppas du mår bättre och är hemma igen.

Jordgubbarmeglass skrev 2016-01-11 11:29:01 följande:

Jag ser på cb . Hoppas det ökar. Läser din blogg ofta och håller tummarna varje gång jag kommer in att något skitstarkt positivt test ska finnas

• HCS
    Andreasvan skrev 2016-01-11 11:55:13 följande:
    Mina största orosmoment är följande:

1. Jag har inte ETT ENDA syntom. Inte ens en liten fiber i mina bröst är öm. Jag kan lätt hålla mig 6h utan att kissa. Jag äter o dricker allt utan illamående... Ja du fattar

2. Jag har några stickor som jag har tagit från jobbet, det var dessa som gav mitt första svaga utslag i lördags, dessa har INTE ökat snarare minskat i styrka på teststrecket

3. Och detta TROTS att CB har ökat från igår til idag dva igår var det neg idag svaaaagt pos. Och CB digital som var meg både lördag o idag också har ökat (ja jag plockar isär allt som går) för i lördags hade jag inga streck inuti testet o imorse hade jag två som inte ens var svaga.

Vad är det för fel på de där helvetesstickorna?! Eller felet kanske är i mitt huvud. :). Jag har blivit tillsagd att jag inte har nån spontanäl o inte kan bli gravid naturligt. Därför vågar jag inte ens andas.
    Håller tummarna iaf, för jag såg nåt på cb! :) Jätteolika hur man mår ju, inte säkert man känner nåt alls!  Fortsätt testa :)
  • HCS

Ja det ökar snabbt. Grattis!!

Sofaaj skrev 2016-01-11 17:27:55 följande:

Fick detta idag?? Hur kan de va så starkt när clearblue visade svagt i lördags. Vågar man tro på det?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester